تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
8

شهرداری ورشکسته ی بندرلنگه ، بی شهردار شد

  • کد خبر : 13487
  • 16 دی 1398 - 15:02
شهرداری ورشکسته ی بندرلنگه ، بی شهردار شد

لنگه ای به عنوان سرپرست منصوب شد

به گزارش هرمزگان امروز پس از استعفای شریف شریفی نژاد شهردار سابق بندرلنگه و موافقت شورای اسلامی این شهر در غرب هرمزگان ،امروز عبدالله لنگه ای به عنوان سرپرست شهرداری بندرلنگه معارفه شد.

شریف شریفی نژاد در این مدت از زمان خدمت خود با دغدغه های بسیار زیادی جنگید که یکی از عذاب آور ترین آنها نبود اعتبار و بدهی های کلان این شهرداری بود.

از جمله دیگر مشکلات شریفی نژاد را می توان به عدم حمایت برخی از اعضای شورای شهر نام برد ، به گونه ای که اختلافات اعضای شورای شهر آنقدر زیاد شد که جلسات متوالی با حضور صرفا سه عضو شورا برگزار می شد و آن سه عضو نیز به صورت قطعی مخالف برنامه های شهردار بودند.

این اختلافات به جایی رسید که یکی از جلسات انتخاب هیات رئیسه این شورا با حضور فقط سه عضو برگزار شد و نکته ی قابل توجه اینکه در آن جلسه نیز رئیس شورا و نائب رئیس مشخص شد ولی پس از عدم تایید هیات تطبیق این جلسه مجددا با فشار مقامات برگزار شد و با رونمایی از ترکیب هیات رییسه جدید در نهایت اختلافات چند برابر شد.

شنیده های هرمزگان امروز در خصوص وعده ی یکی از مقامات ارشد بندرلنگه و تحقق آن در خصوص ارتقاء شغلی یکی از اعضا جهت استیضاح شهردار ، آب سردی بود که بر روی تن گرم شهردار بندرلنگه ریخته شد و با مشاهده ی وضعیت موجود شهردار بندرلنگه راهی جز استعفا نداشت.

مصطفی کهن عضو شورای اسلامی شهر بندرلنگه نیز در گفتگو با هرمزگان امروز اعلام کرد که استعفای خود را تحویل شورای شهر داده.

کهن در این خصوص به هرمزگان امروز گفته بود که به علت دخالت های سلیقه ای و مصوبه ای ننگین که به شکایت شهرداری بندرلنگه از شهردار سابقش پایان داده این تصمیم را گرفته و قرار است در جلسه ی دیگر در خصوص استعفای این عضو رای گیری شود.

کهن اعلام کرده که چه اعضا موافق باشند و چه مخالف من دیگر حاضر نیستم در محلی فعالیت کنم که جهت پیشبرد اهداف مردم فعالیت نمی کند.

طبق قانون ، شورای شهر بندرلنگه سه ماه زمان دارد که شهردار جدید این شهر را مشخص نماید ، اما با توجه به ترکیب اعضای شورای شهر ، شاید حضور رضازاده شهردار سابق این شهر در شهرداری بعید نباشد.

حال باید منتظر ماند که اعضای شورای شهر چه تصمیمی برای این صندلی خواهند گرفت و آیا قرار است بندرلنگه دچار تکرار مکررات شود یا طرحی نو در سر دارد

تلاش های هرمزگان امروز برای مصاحبه ی اختصاصی با شهردار سابق بندرلنگه تا لحظه ی مخابره این خبر به سرانجام نرسیده است اما این پایگاه اطلاع رسانی به زودی طی برنامه ی اختصاصی در خصوص این شهرداری در خدمت مردم بندرلنگه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.