تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

شنبه، زمان قطعی عرضه میوه و تره بار در میدان جدید.

  • کد خبر : 19728
  • 19 تیر 1399 - 10:16
شنبه، زمان قطعی عرضه میوه و تره بار در میدان جدید.
فرماندار بندرعباس گفت: روز شنبه عرضه میوه و تره بار در میدان جدید میوه و تره بار بندرعباس انجام و میدان قدیم غیرفعال می شود.

به گزارش هرمزگان امروز: عزیزاله کناری در جلسه ای که با حضور نمایندگان میدان جدید و قدیم میوه و تره بار ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ، راهور، شهرداری، راهداری، مخابرات و… برگزار شد؛ افزود: همزمان با فعالیت میدان جدید میوه و تره بار، از حضور وانت باران و دست فروشان جلوی میدان قدیم میوه و تره بار بندرعباس و میدان دفاع مقدس جلوگیری می شود.

کناری اظهار داشت : تا زمان افتتاح میدان جدید بایستی نواقصات احتمالی در طول مسیر دسترسی و داخل میدان برطرف شود و از شنبه عرضه میوه و تره بار در میدان جدید صورت می گیرد.

فرماندار بندرعباس افزود: شهرداری در هفته آینده سرویس رایگان جهت تردد شهروندان و کارگران میدان میوه و تره بار به میدان جدید قرار دهد و از میدان قدیم تا جدید و تقاطع آبشورک، مسیرها بسته می شود و عبور عرضی از جاده ممنوع و موانع مورد نیاز نصب می شود.

وی تصریح کرد : باید به گونه برنامه ریزی شود که میدان جدید به مرکز ثقل عرضه میوه و تره بار در جنوب کشور و مرکز صادرات میوه از طریق دریایی و هوایی تبدیل شود.

وی از حمایت های دکتر همتی استاندار هرمزگان و همکاری تمام دستگاه های اجرایی، شورای شهر و شهرداری بندرعباس، مخابرات، راهداری، نیروی انتظامی و راهور ، و حجره داران میدان و اتاق اصناف، اتحادیه میوه و تره بار، مجری پروژه و… در انجام مراحل راه اندازی این میدان قدردانی کرد.

کناری از صمت و اتاق اصناف خواست اطلاع رسانی لازم به عموم شهروندان و خریداران و میوه فروشی ها جهت راه اندازی میدان میوه و تره بار از روز شنبه را داشته باشند.

فرماندار بندرعباس در پایان بیان کرد: آب و برق این میدان آماده است و تلفن هم تا فردا در میدان جدید میوه و تره بار بندرعباس وصل می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=19728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.