تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

شماره ۵۸۳ هفته نامه ی صدف امروز پنج شنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ منتشر شد

  • کد خبر : 1303
  • 01 مهر 1395 - 9:56
شماره ۵۸۳ هفته نامه ی صدف امروز پنج شنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ منتشر شد

به همراه صفحه ی اصلی این هفته نامه

به گزارش هرمزگان تودی پانصد و هشتاد و سومین شماره ی هفته نامه ی صدف به صورت فوقالعاده و ویژه ی جزیره ی قشم به سردبیری ایرج اعتمادی امروز پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ منتشر شد.تیتر اصلی این نشریه اختصاص پیدا کرده به نشست شوراهای شهرستان قشم با احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی.

همچنین این نشریه گفتگویی داشته با شهردار درگهان که در این گفتگو از اهداف برگزاری همایش امام علی (ع) محور وحدت که در مسجد جامع درگهان برگزار شد صحبت شده است.

این شماره همچنین گفتگویی داشته با شیخ محمد علی امینی روحانی برجسته اهل سنت که ایشان امام علی (ع) را محبوب همه ی مسلمانان عنوان نموده اند.

در صفحه ی دوم این ویژه نامه نیز رئیس شورای آموزش و پرورش قشم خبر از احداث ۴۰ بابا خانه معلم در قشم داده است و همچنین مدیرآموزش و پرورش قشم نیز در صفحه ی سوم این نشریه اعلام کرده که سازمان منطقه ی آزاد دانش آموزان قشمی را بورسیه می کند.

این نشریه همچنین در صفحه ی دوم خود گفتگویی داشته با مدیر حفاظت محیط زیست منطقه ی آزاد قشم که این مدیر خبر کارگاه آموزشی کوسه ماهیان و سپر ماهیان خلیج فارس در قشم را رسانه ای کرده است.

فوق العاده ی هفته نامه ی صدف ویژه ی جزیره ی قشم را میتوانید از دکه های مطبوعاتی استان های بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان خریداری نمایید.

شماره 583 هفته نامه ی صدف امروز پنج شنبه 1 مهر 1395 منتشر شد

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.