تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

شماره ۵۸۰ هفته نامه ی صدف امروز پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ منتشر شد

  • کد خبر : 1164
  • 18 شهریور 1395 - 12:46
شماره ۵۸۰ هفته نامه ی صدف امروز پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ منتشر شد

به همراه صفحه ی اول این نشریه

به گزارش هرمزگان تودی پانصد و هشتادمین شماره از هفته نامه ی صدف به سردبیری حسین فریدونی امروز پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ به صورت فوق العاده منتشر شد.صدف اینبار دو تیتر اصلی دارد.یکی از این دوتیتر اختصاص پیدا کرده به مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم که خبر از حضور غارنوردان ایران در قشم داده است.دومین تیتر اصلی این نشریه نیز اختصاص پیدا کرده به معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم که ایشان نیز خبر داده که چهار اسکله داخلی و یک اسکله بین المللی در جزیره باسعیدوجهت تردد مسافران قشم در نظر گرفته شده است.

در این شماره از صدف همچنین مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم خبر از پهلوگیری کشتی ۲۶۰۰ تنی مگ پرل در اسکله بهمن قشم را رسانه ای کرده است.

امام جمعه جزیره قشم نیز در صفحه ی دوم این شماره از صدف عنوان کرده که فرهنگ ازدواج آسان در جامعه نهادینه شود.معاون آموزش و پرورش قشم خبر نیز خبر پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی به فرهنگیان قشم را در این شماره از نشریه ی صدف رسانه ای کرده است.

در این شماره همچنین خبر میرهاشم خواستار، بخشدار بخش مرکزی قشم در میان برگزیدگان نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان را با عنوان سهم قشم از جشنواره شهید رجایی؛ خواهید خواند.

فوق العاده ی این نشریه را همکنون میتوانید از تمامی دکه های مطبوعاتی استان های بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان خریداری نمایید.

 

شماره 580 هفته نامه ی صدف امروز پنج شنبه 18 شهریور 1395 منتشر شد

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.