تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

شعار مرگ بر اسرائیل مقدمه ای برای نابودی این غده سرطانی است

  • کد خبر : 3330
  • 10 خرداد 1398 - 17:30
شعار مرگ بر اسرائیل مقدمه ای برای نابودی این غده سرطانی است

آیت الله نعیم آبادی در خطبه دوم نماز جمعه نیز با اشاره به تسلیت رحلت امام خمینی (ره) گفت: امام راحل این بزرگ مرد تاریخ همواره مردم باور، خداباور و هدف باور بود و اگر این سه محور را در زندگی فردی و اجتماعی مان پیاده کنیم، موفق خواهیم بود.

به گزارش هرمزگان امروز نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: شعار مرگ بر اسرائیل در واقع مقدمه ای برای نابودی این غده سرطانی از صحنه روزگار است.آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس در روز جهانی قدس افزود: اسرائیل یک کشور معمولی نیست بلکه یک غده سرطانی در منطقه خاورمیانه است و تا این غده از بین نرود، آرامش نخواهیم داشت.

به نقل از ایرنا وی با اشاره به اینکه اسرائیل معتقد به مالکیت و برتری در جهان است، بیان داشت: این مولود نامشروع و گاو شیرده دیگری برای آمریکاست که مکلف هستیم هرچه در توان داریم برای از بین بردن آن بکارگیریم.

امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: دشمن با تحلیل های مقرضانه و خبرهای کذب سعی دارد واقعیت های ایران را به دنیا وارونه جلوه دهد و جلوه های امید بخش را پنهان کرده و عیب های کوچک ما را بزرگ و نقاط قوت ما را کوچک جلوه دهند.

آیت الله نعیم آبادی یادآور شد: در طول ۴۰ سال انقلاب، سیاست تبلیغی دشمن همواره ناامید کردن مردم و حتی مسوولان و مدیران از آینده روشن است.

وی بیان داشت: بحث قدس نه بحث عرب، نه فارس و نه ترک بوده بلکه یک بحث انسانی و بشری است و ما موظفیم برای حمایت و آزادی قدس شریف و نابودی استبکار جهانی تا آخر تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اذعان داشت: زمانی دست از مبارزه برخواهیم داشت که نظام سیاسی فلسطین با رای گیری بین تمام اقوام فلسطینی شکل بگیرد و دنیا نیز این طرح را قبول کند.

امام جمعه بندرعباس در ادامه یادآورشد: ملت ایران، ملت برتر است و نباید در مقابله با دشمن سست شود و به دلیل سستی تن به مذاکره دهد.

آیت الله نعیم آبادی در خطبه دوم نماز جمعه نیز با اشاره به تسلیت رحلت امام خمینی (ره) گفت: امام راحل این بزرگ مرد تاریخ همواره مردم باور، خداباور و هدف باور بود و اگر این سه محور را در زندگی فردی و اجتماعی مان پیاده کنیم، موفق خواهیم بود.

وی تاکید کرد: امام سند و حجت بود و مسوولان و کارگزاران نظام نیز باید رهنمودهای امام را محور و ملاک فعالیت های خود قرار دهند تا مردم نیز با آنها رفتاری امام گونه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین با اشاره به قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: این قیام هویت دینی و انقلابی ایران اسلامی است که نشان داد مردم مرجع تقلیدی هستند و باید این روز را زنده نگه داشت.

آیت الله نعیم آبادی در پایان به عید فطر اشاره کرد و گفت: عید فطر با روئیت هلال ماه و ۳۰ روزه بودن ماه مورد قبول است.

وی تصریح کرد: یکی از کارهایی مهمی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته تشکیل ستاد استهلال است که اول و پایان ماه مبارک رمضان با گروهی از کارشناسان خبره و عالمان دینی شیعه و اهل سنت به رصد هلال ماه پرداخته و آن را به دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام می کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.