تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
8

ششمین دوره انتخابات کانون جهادگران استان هرمزگان برگزار شد

  • کد خبر : 3672
  • 20 خرداد 1398 - 13:22
ششمین دوره انتخابات کانون جهادگران استان هرمزگان برگزار شد

ششمین دوره انتخابات کانون جهادگران استان هرمزگان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، ششمین دوره انتخابات کانون جهادگران استان هرمزگان طی مراسمی در سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد .

در ابتدای این مراسم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گفت : شایسته است که در سال رونق تولید همه جهادگران نقش خود را در این زمینه ایفاء کنند .

حجت السلام والمسلمین شرفی ادامه داد : فرهنگ جهادی ، فرهنگ اسلام و ائمه اطهار است وفرمان امام خمینی (ره) جهت تشکیل جهاد سازندگی در جهت در رفع فقر و ابادانی مملکت اسلامی مان بود .

وی تلاش بی وقفه را از نشانه های جهاد گران به خصوص در عرصه دفاع به عنوان سنگرسازان بی سنگر خواند و خواستار گامهای عملی در جهت رفع فقر و افزایش تولید در استان هرمزگان توسط جهادگران گردید .

در ادامه این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع از آمادگی کامل سازمان جهت عملی شدن تمام خواسته های کانون جهادگران خبر داد . ایرج بقایی پوری افزود : امیدواریم با اقدامات عملی شورای جدید کانون جهاد گران شاهد تغییرات خوبی در این خصوص باشیم .

در ادامه حسین یزدانپناه گزارشی از فعالیتهای اقتصادی و فرهنگی دوسال گذشته کانون ارائه نمودند و با اشاره به خلاء فعالیتهای جهادی خواستار تقویت این فرهنگ در جامعه شدند .

گفتنی است در پایان انتخابات رای گیری انجام شد و با حضور ۹۷ شرکت کننده ، پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند . در این انتخابات حسین یزدان پناه با ۹۴ رای حائز رتبه اول گردید و اقایان سید حسن حسینی ، محمد عسکری زاده ، موسی بدیعی و علی اصغر خلیلی به عنوان سایر اعضای اصلی شورای کانون جهادگران استان هرمزگان انتخاب شدند .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.