تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6

شرایط مناسبی برای اشتغال در استان فراهم شده است/بخش کشاورزی؛ یاریگر دولت و مردم

  • کد خبر : 14907
  • 30 بهمن 1398 - 13:14
شرایط مناسبی برای اشتغال در استان فراهم شده است/بخش کشاورزی؛ یاریگر دولت و مردم

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان با بیان اینکه این سازمان شرایط مناسبی برای اشتغال اعضای در استان ایجاد کرده است،گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط تحریم در کشور بخش کشاورزی می تواند یاریگر دولت و مردم باشد

به گزارش هرمزگان امروز: حمیدرضا نصیری در جلسه توجیهی در خصوص اصول و ضوابط نظارت بر ساخت گلخانه ها ویژه ناظرین و مشاورین گلخانه  و الزام کار در سامانه ارجاع کار با بیان اینکه شرکت شهرک های کشاورزی در حال حاضر مطالعات و فراهم کردن زیرساخت ۵ هزار هکتاراز این شهرک ها را به سازمان نظام مهندسی واگذار کرده است، اظهار کرد: برای اعضای این سازمان شرایط کاری خوبی در بخش گلخانه ها فراهم شده است که ارتقاء تخصصی هر چه سریع تر نیروهای فنی را می طلبد.

وی با اشاره به اینکه حساسیت زیادی در شهرستانها نسبت به گلخانه وجود دارد، افزود: ناظرین بایستی همت و دقت ویژه ای نسبت به طرح های گلخانه ایی در شهرستان داشته باشند

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان در ادامه با تاکید بر اینکه طرح نویسان دقت خود را در نوشتن طرح های کشاورزی بایستی بالا ببرند، خاطرنشان ساخت:  طی تفاهم ای که سازمان با بانک کشاورزی منعقد کرده است طرح نویسی سامانه ای شده و از اول اسفندماه سالجاری هیچ فعالیتی خارج از سامانه ارجاع کار انجام نخواهد شد و تمامی طرح ها برای صدور مجوز به بانک ارسال می شوند.

نصیری ابراز داشت: تمام دقت ناظرین در گلخانه ها بایستی به سمت نظارت سوق پیدا کند .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط خوبی برای فعالیت اعضای این سازمان در استان فراهم شده است، افزود: واگذاری بخشی از فعالیتهای امور اراضی، آب و خاک و طرح های سدسازی و جاده های بین مزارع به این سازمان شرایط مناسبی برای اشتغال اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان ایجاد کرده است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان اظهار کرد: ناظرین بایستی از کارشناسان فنی ، تخصص و آگاهی بیشتری داشته باشند.

نصیری با اشاره به تحریم های موجود در کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط تحریم در کشور بخش کشاورزی می تواند یاریگر دولت و مردم باشد.

به گفته وی، کشاورز هزینه می کند و در قالب هزینه ای که متقبل می شود کمک می خواهد و شما ناظرین با ارتقاء تخصص علمی و عملی خود یاریگر بخش کشاورزی هستید.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان در پایان افزود: درسال جاری تعداد ۱۴۰ مجوز گلخانه توسط این سازمان صادر شده است

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.