تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

شرایط فعالیت های ملوانی در هرمزگان تسهیل می‌شود

  • کد خبر : 22769
  • 12 آبان 1399 - 12:52
شرایط فعالیت های ملوانی در هرمزگان تسهیل می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با مقررات جدید ابلاغی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، زمینه رونق فعالیت های ملوانی در هرمزگان تسهیل می شود.

به گزارش هرمزگان امروز ، دکتر ایرج حیدری در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای ساماندهی مبادلات مرزی و کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان هرمزگان با فرمانداران با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت های ملوانی، عنوان کرد: فرمانداران با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط و با هماهنگی کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، زمینه تسهیل و رونق فعالیت های ملوانی در مناطق مرزی استان طبق دستورالعمل های ابلاغی ستاد مبارز با قاچاق کالا و ارز کشور برای بهبود معیشت مردم ساکن این مناطق را تسریع کنند.

وی در همین رابطه گفت: کلیه کالاهای ملوانی که در چارچوب قوانین و مقررات ابلاغی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور وارد شهرستان های مرزی استان می شود در بازارچه های ملوانی استان جهت فروش عرضه می گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: اجرای کامل دستورالعمل های جدید ابلاغی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در خصوص فعالیت های ملوانی زمینه رونق فعالیت های تجاری در مناطق مرزی هرمزگان را فراهم می کند.

حیدری افزود: گمرک و دستگاه های اجرایی ذیربط آمادگی تخلیه کالاهای ملوانی در مناطق مختلف هرمزگان را در چارچوب قوانین و مقررات ابلاغی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارند.

وی اظهار داشت: فرمانداران روند تخلیه کالای های ملوانی در مناطق مختلف استان را شخصا نظارت و مدیریت کنند.

در این نشست مسائل و مشکلات پیش روی تخلیه کالای های ملوانی در مناطق مختلف استان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و نظارتی ذیربط بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان رفع شد‌.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.