تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

شاهکار رسانه ای این است که تا جواب نگیرند دست بردار نیستند

  • کد خبر : 3905
  • 23 خرداد 1398 - 0:43
شاهکار رسانه ای این است که تا جواب نگیرند دست بردار نیستند

روابط عمومی دفترنماینده ولی فقیه گفت : آیت الله نعیم آبادی در دیداراخیرش با اصحاب رسانه ، به آنها گفت که من برخی از مطالبی را که می گوییم شما با من همراهی نمی کنید گله بنده از خانه مطبوعات همین بوده که این مطالب حرف دل مردم است .

به گزارش هرمزگان امروز نشست هم اندیشی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی ،نهادهای دولتی ،بانکها و شرکتهای خصوصی در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار گردید.در این نشست مدیر روابط عمومی دفترنماینده ولی فقیه ضمن تشکر از خانه مطبوعات تاکید کرد : از مدتی که بنده در دفتر نمایندگی ولی فقیه در محضر پدر معنوی حضور داشتم خانه ی مطبوعات یار وهمراه ما بوده است.

علیزاده اذعان کرد : در ابتدا من یک فرد رسانه ای هستم ودوستان در خصوص این مسایلی که صحبت کردند من حرف آنها را قبول دارم وما اگر بخواهیم وضعیت رسانه ها را تحلیل کنیم به این گونه است که ما یک رسانه ای داریم که چندین بار به مدیر کل پیام میدهد اما هیچگونه جوابی به آنها داده نمی شود. ما می گوییم باید حرمت خبرنگاران باید حفظ شود و اینها جای نقد دارد که چرا مدیران ما جوابگو نیستند.

وی ابراز داشت : شاهکار رسانه ای این است که تا جواب نگیرند دست بردارنیستند و اگر در غیر اینصورت باشد اصلا خبرنگار نیست.

این مقام مسئول گفت : حرف بنیانگذار انقلاب این است که مردم ولی نعمت ماهستند.

وی در ادامه اذعان کرد : آیت الله نعیم آبادی در دیداراخیرش با اصحاب رسانه ، به آنها گفت که من برخی از مطالبی را که می گوییم شما با من همراهی نمی کنید گله بنده از خانه مطبوعات همین بوده که این مطالب حرف دل مردم است .

علیزاده گفت : اگر ما بصورت تخصصی روابط عمومی قوی وتوانمندی باشیم مردم می توانند قطعاپاسخ خود را بگیرند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در خصوص بحث ملخ ها تحلیل های متعددی است ومن از روابط عمومی جهاد کشاورزی خواهشمندم که به مردم پاسخگوباشند.

وی گفت : برای نشست خبری ما یک نامه به ارشاد ویک نامه هم خانه مطبوعات می زنیم ومی گوییم ما یک نشست خبری داریم شما اصحاب رسانه را دعوت کنید وبنده اگر بصورت اتفاقی کسی را که اهل رسانه نیست و در این راستا کار نمی کند دعوت شود، من قطعا خانه مطبوعات را می شناسم .

علیزاده ابراز داشت : وحدت رسانه ها فقط به رسا نه ها و خانه مطبوعات ضربه نمی زند بلکه به مجموعه ی رسا نه ها ضربه وارد می کند انشالله در حوزه وحدت رسانه ها تلاش کرده وباهم اتحاد داشته باشیم وما هدفمان پیشرفت استان هر مز گان است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.