تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
4

شاخص کلیدی هر بانک اعتماد مشتریان است

  • کد خبر : 14830
  • 27 بهمن 1398 - 10:36
شاخص کلیدی هر بانک اعتماد مشتریان است

یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان با حضور بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، اکبر کشاورزیان عضو هیئت مدیره پست بانک ایران، احد قویدل مدیریت ارشد وزارت در استان، مدیران دستگاه های تابعه وزارت متبوع در استان برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز: بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با ابراز رضایت از همدلی مدیران دستگاه های تابعه وزارت در استان گفت: یکی از سیاست های راهبردی وزارت تاکید بر ایجاد هم افزایی در خانواده ارتباطات است تا از این ظرفیت جهت شکوفایی هر چه بهتر شاخص ها و خدمات ارائه شده در زمینه ICT بهره برداری نمود.

شیری به دو وجهه اصلی پست بانک یعنی ارائه خدمات خرده بانکداری در روستاها و همچنین فعالیت به عنوان بانک تخصصی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و برنامه های پست بانک جهت تحقق اهداف آتی این بانک را تشریح نمود.

احد قویدل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز ضمن عرض خیرمقدم با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء پوشش و کیفیت شبکه پست بانک در سطح روستاهای استان افزود: به مانند تمام نقاط کشور گسترده ترین شبکه بانکی از منظر جغرافیا و نقاط تحت پوشش متعلق به پست بانک استان است واخیرا بنا بر استعلام صورت گرفته از وضعیت بانک ها ی استان شاخص حضور پست بانک به لحاظ پراکندگی نقاط تحت پوشش در رتبه بالایی قرار دارد.

قویدل اضافه کرد: پست بانک استان با حضور در روستاها و خدمت رسانی به روستاییان و به واسطه گستردگی شبکه بانکی در استان شاخص کلیدی هر بانک که همان اعتماد مردم است را به خوبی کسب کرده است که می توان با بهره برداری از برنامه ریزی دقیقی که از سوی مدیریت پست بانک صورت گرفته از این شاخص برای افزایش منابع بانکی استفاده شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: با وجود ۱۷۰۰ روستا در استان نسبت جمعیت شهری به روستایی استان هرمزگان ۴۵ به ۵۵ درصد است که در این بین نیازمند استفاده از کارگزارن خلاق پست بانک در روستاها به جهت خدمت رسانی منظم تر به روستاییان هستیم که بتوانند از منافع اقتصادی روستاها در راستای اهداف کلان پست بانک حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.