تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
23

سنجش روشنایی شبانه بندرشهید رجایی با هدف استاندارسازی و ارتقا سطح ایمنی

  • کد خبر : 21478
  • 26 مرداد 1399 - 10:26
سنجش روشنایی شبانه بندرشهید رجایی با هدف استاندارسازی و ارتقا سطح ایمنی
معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پروژه اندازه گیری و سنجش روشنایی بندر شهید رجایی با هدف انطباق با شاخصها و استانداردهای تعیین شده برای بنادر در شب به شکل مداوم در حال انجام است .

به گزارش هرمزگان امروز: “عباس کمالی” با اشاره به فعالیت شبانه روزی بندر شهید رجایی و اینکه فعالیت های جاری در این بندر بدون وقفه و تعطیلی در ۲۴ ساعت شبانه روز در حال انجام است اظهارداشت: در روند اجرای این پروژه اندازه گیری میزان روشنایی شبانه بندر بویژه در محوطه های عملیاتی و انطباق با معیارهای استاندارد جهانی براساس الزامات بهینه سازی مصرف برق مورد توجه قرارگرفته است.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اهداف اجرای این پروژه اظهارداشت: رفع کاستی های احتمالی در راستای ارتقاء ایمنی بندر، رفاه و امنیت کارکنان شیفتی و افزایش راندمان کاری از یک سو، همچنین استاندارد سازی و زون بندری مناطق عملیاتی، تفکیک اماکن عمومی به منظور مدیریت و بهینه سازی مصرف در روزهای پیک و اوج مصرف از سوی دیگر را می توان مهمترین اهداف این پروژه قلمدادکرد.

کمالی ادامه داد: در این سنجش و ارزیابی که به شکل مداوم و شبانه در بندر صورت می گیرد علاوه بر روشنایی برج های نور محوطه های عمومی بندر، میزان روشنایی ادوات و ماشین آلات بندری نظیر روشنایی گنتری کرین ها، ترانستینر ها و خودروهای کشنده متردد در مناطق عملیاتی نیز مورد پایش قرار می گیرد.

وی افزود با بیان اینکه انجام این پروژه تحت نظارت مستقیم اداره HSE بندر در حال انجام است تصریح کرد: درصورت رویت هرگونه کاستی بخش های مربوطه در اسرع وقت مکلف به رفع عدم انطباق و انجام تعمیرات لازم تا رسیدن به شرایط مطلوب و معیارهای تعیین شده می باشند .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21478
  • منبع : روابط عمومی سازمان بنادرودریانوردی بندرعباس
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.