تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

سارقان محموله ترانزیتی ۳۰ میلیاردی دستگیر شدند

  • کد خبر : 14169
  • 03 بهمن 1398 - 11:11
سارقان محموله ترانزیتی ۳۰ میلیاردی دستگیر شدند

با هوشیاری و تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان سارقان یک محموله ۳۰ میلیاردی ترانزیتی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار “غلامرضا جعفری” فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی وقوع سرقت یک محموله بادام درختی به ارزش مالی ۳۰ میلیارد ریال که به صورت ترانزیت به مقصد گمرک دوغارون در حرکت بود ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی انجام شده و با انجام تحقیقات فنی و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی یکی از سارقان حرفه ای شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در اقدامات تکمیلی دیگر همدستان سارق نیز شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر که متهمان در بازجویی اولیه منکر هر گونه سرقت شده که پس از مواجه شدن با اسناد و دلایل کافی به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت یک محموله ترانزیتی و انتقال آن به کرمانشاه جهت فروش معترف شدند.

سردار جعفری خاطر نشان کرد : ماموران پلیس آگاهی استان با اخذ نیابت قضائی به کرمانشاه اعزام و محموله ترانزیتی سرقت شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد : متهمان دستگیر شده در ادامه تحقیقات به ۶ فقره سرقت محموله بار سویا از بندر امام خمینی نیز اعتراف کردند که در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.