تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

زیباسازی وساماندهی ورودی های شهر بندرعباس با اجرای طرح‌های مناسب

  • کد خبر : 11273
  • 19 آبان 1398 - 9:40
زیباسازی وساماندهی ورودی های شهر بندرعباس با اجرای طرح‌های مناسب

برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت گرفته تا به سرعت طرح های منظر آرایی، ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهر بندرعباس به شکل خوب اجرایی شوند.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در جلسه بررسی آخرین وضعیت ساماندهی، زیباسازی و منظر آرایی ورودی های شهر بندرعباس، عنوان کرد: دو گروه مشاور بر روی این طرح بررسی‌ها و مطالعاتی انجام داده و طرح‌های خود را برای ساماندهی ورودی های شهر بندرعباس ارائه داده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا باید دستگاه‌های مختلف از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شهرداری بندرعباس و صنایع غرب این شهر مشارکت لازم را جهت اجرای طرح‌های منظر آرایی و زیباسازی ورودی‌های بندرعباس داشته باشند.

استاندار هرمزگان افزود: برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت گرفته تا به سرعت طرح های منظر آرایی، ساماندهی و زیباسازی در ورودی‌های شهر بندرعباس با به کارگیری شرکت های توانمند به شکل خوب اجرایی شوند.

همتی تصریح کرد: بخشی از منابع این طرح از طریق سازمان راهداری کشور تامین شده و شهرداری بندرعباس و صنایع غرب این شهر نیز باید برای تامین منابع مشارکت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دفتر فنی استانداری هرمزگان اجرای این پروژه را پیگیری و مدیریت می کند تا شهر بندرعباس با توجه به جایگاه مهم در عرصه اقتصاد و تجارت و همچنین گردشگری کشور از ورودی های مناسب برخوردار شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.