تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

رویدادی خاطره انگیز برای بازنشستگان بنادر هرمزگان

  • کد خبر : 12403
  • 17 آذر 1398 - 10:09
رویدادی خاطره انگیز برای بازنشستگان بنادر هرمزگان

گردهمایی بازنشستگان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در بندر شهید رجایی با عنوان “یک شب، یک دورهمی” در فضایی صمیمانه و خاطره انگیز برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز:   “اله مراد عفیفی پور” مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در گردهمایی بازنشستگان بنادر این استان که همزمان با میلاد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد، با اشاره به سابقه ۲۴ سال خدمت خود در بندر شهید رجایی، از خاطرات همکاری با پیشکسوتانی سخن به میان آورد که هم اکنون بازنشسته شده‌اند.

وی در همین رابطه، اظهار داشت: ارتباط مستمر با بازنشستگان و بهره گیری از دانش و تجربه آنها، راهگشای مسیر درست خدمت و دستیابی به موفقیت‌های سازمانی و زندگی شخصی خواهد بود.

عفیفی پور عزتمندی سپیدمویان و بازنشستگان را از آن جهت دانست که این افراد رسالت انسانی خود را در طول سال های خدمت به درستی و شایستگی انجام داده اند و هم اکنون با انبوهی از تجربه گرانسنگ در کنار دیگر افراد جامعه به زندگی ادامه می دهند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان برقرار ساختن شرایط زندگی متناسب با وضعیت اقتصادی و شرایط جسمی، یافتن فعالیت‌های جدید برای پرکردن اوقات فراغت و پرداختن به فعالیت‌های اجتماعی و فراهم کردن شرایط حضور بازنشستگان در سفرهای تفریحی و زیارتی را خواستار شد.

“جواد جهاندار” رییس صندوق بازنشستگی و وظیفه مستخدمین سازمان بنادر و دریانوردی نیز طی سخنانی به تشریح برنامه های این صندوق در سال جاری پرداخت و فعالیت پایدار اقتصادی صندوق با ریسک کم و ارزش افزوده مناسب در فعالیت های دریایی و بندری را از جمله سیاست های مهم سازمانی برشمرد

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، تقویت روحیه و نشاط اعضای صندوق با همکاری اعضای هیأت مدیره کانون بازنشستگان و اجرای برنامه های فرهنگی، تفریحی، ورزشی و مناسبتی در دستور کار قرار دارد.

جهاندار همچنین بر لزوم حفظ شأن و کرامت بازنشستگان و همچنین تأمین نیازمندی های آنان در حوزه های مختلف تأکید کرد.

شایان ذکر است، اجرای نمایش طنز و موسیقی زنده، پخش نماهنگ هایی با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره همکاران مرحوم و سفر کرده، فیلمی مستند با موضوع تاریخ شفاهی بندر شهید رجایی، بیان خاطراتی از دوران خدمت، گرفتن عکس یادگاری دسته جمعی و ضیافت شام، از برنامه‌های جنبی این رویداد بود که با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.