تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

رونق تولید و اشتغال در هرمزگان با بهره برداری از واحدهای جدید تولیدی

  • کد خبر : 5644
  • 27 تیر 1398 - 9:10
رونق تولید و اشتغال در هرمزگان با بهره برداری از واحدهای جدید تولیدی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: برای تحقق شعار سال و رونق تولید بانک ها و دستگاه‌های اجرایی موانع پیش روی تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی را مرتفع سازند.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی، عنوان کرد: بانک های استان جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی برای تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی را باجدیت دنبال نمایند.
وی در همین رابطه گفت: آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش از سوی بانک های استان به تفکیک به حوزه اقتصادی استانداری هرمزگان گزارش شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: به صورت هفتگی و در صورت نیاز به صورت روزانه موانع پیش روی پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی استان برای رونق این واحدها برگزار و پیگیری می شود.
حیدری خاطرنشان کرد: در شرایط حساس اقتصادی کشور باید از همه ظرفیت ها برای حفظ اشتغال و چرخه تولید در واحد‌های تولیدی استان بهره برد.
وی افزود: پروژه های سرمایه گذاری خوبی باحمایت شبکه بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مناطق مختلف استان در حال اجرا است که زمینه ساز افزایش تولید و بهبوداشتغال در هرمزگان خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: از همه ظرفیت ها برای تحقق شعار سال جهت رونق واحد‌های تولیدی و رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران فعال بکار گرفته خواهد شد وانتظار است شبکه بانکی و مدیران دستگاه‌های اجرایی مسیر سرمایه‌گذاری راتسهیل نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.