تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5

رونق اقتصادی دفاتر پیشخوان از طریق افزایش برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی استان

  • کد خبر : 8819
  • 25 شهریور 1398 - 14:41
رونق اقتصادی دفاتر پیشخوان از طریق افزایش برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی استان

چهارمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان استان هرمزگان با حضور اعضای کارگروه تشکیل شد.

به گزارش هرمزگان امروز، احد قویدل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان این که برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی موجب رونق اقتصادی در دفاتر پیشخوان دولت می شود، گفت: این مهم به منظور گسترش همکاری دستگاه های اجرایی و دفاتر پیشخوان، کمک به توسعه خدمات نیابتی در دفاتر و افزایش درآمد دفاتر و به تبع آن افزایش اشتغال زایی صورت گرفته است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به این که این اداره کل مسئولیت کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان برعهده دارد، افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات توجه جدی به مسائل و مشکلات این دفاتر داشته و به دنبال تبیین یک برنامه مشخص برای رفع مشکلات دفاتر است که امیدواریم با هم اندیشی انجمن دفاتر پیشخوان با این اداره کل، اعضای کارگروه و دستگاه های اجرایی در استان روند عرصه خدمات دفاتر بهبود یابد.

رییس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در استان افزود: در چهارمین جلسه دفاتر پیشخوان در سال جاری بنا بر مصوبه شماره ۳ جلسه ۲۸۹ مورخ ۱۹/۱۲/۹۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مبنی بر ثبت شرکت در بخش خصوصی به عنوان یکی از پیش نیازهای متقاضیان درخواست های صدور پروانه بررسی شد و با نظر اعضا در مورد درخواست های واصله به دبیرخانه کارگروه تصمیم گیری شد.

احد قویدل یادآور شد: با توجه به این که یکی از اهداف واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان توسعه رفاه اجتماعی است و در حال حاضر به موازات دستگاه های اجرایی امکان پیگیری خدمت ارائه شده از طریق دفاتر پیشخوان نیز میسر شده است که به همین منظور باید در راستای رفاه حال شهروندان به سمت ارائه خدمات به صورت غیر حضوری پیش برویم.

وی تاکید کرد: بی شک دسترسی آسان، سرعت عمل، تکریم اربابا رجوع، کاش هزینه های زمان و حفظ سلامت در کاهش سفرها و دریافت خدمات باعث افزایش رضایتمندی مردم شده است. البته باید به نکاتی شامل: توزیع یکسان خدمات دستگاه ها در دفاتر، شفاف سازی فرایند انجام کار در دفاتر برای مشتریات و مدیریت زمان انجام خدمت به مشتریان توجه ویژه ای شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=8819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.