تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان نهادهای حمایتی تسریع می شود

  • کد خبر : 8947
  • 27 شهریور 1398 - 11:04
روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان نهادهای حمایتی تسریع می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان نهادهای حمایتی در هرمزگان با رفع موانع برای افزایش اشتغال و تولید تسریع می شود.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر ایرج حیدری در نشست بررسی راه های تسریع در جذب اعتبارات اشتغالزایی توسط نهادهای حمایتی، عنوان کرد: روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان نهادهای حمایتی در هرمزگان با همکاری دو جانبه دستگاه‌های اجرایی و بانک های عامل تسهیل می گردد.

وی در همین رابطه گفت: کمک به اقشار آسیب‌پذیر به ویژه مددجویان نهادهای حمایتی از اهمیت بسزایی برخوردار است و ضروری است مدیران به این مهم اهتمام ویژه به خرج دهند و شرایط اشتغال و کسب و کار آنها را با پرداخت تسهیلات مناسب مهیا نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: تسهیلاتی که بانک ها به اقشار آسیب‌پذیر جامعه پرداخت می نمایند با کمترین انحراف به شبکه بانکی باز می گردد.

حیدری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای حمایتی از ظرفیت دستگاه‌های ستادی خود برای سرعت بخشیدن به روند جذب تسهیلات اشتغالزایی بهره ببرند.

وی افزود: با توجه به محدودیت ضامن کارمند، بانک ها در خصوص تضامین مورد نیاز جهت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان نهاد های حمایتی شرایط را برای آنها تسهیل نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=8947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.