تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

روند حرکت صنعت و تولید در کشورمان بسیار امیدوارکننده و رو به رشد است

  • کد خبر : 5468
  • 24 تیر 1398 - 9:42
روند حرکت صنعت و تولید در کشورمان بسیار امیدوارکننده و رو به رشد است

استاندار هرمزگان گفت: روند حرکت صنعت و تولید در کشورمان بسیار امیدوارکننده و رو به رشد است و روز به روز شاهد شرایط بهتری در این حوزه هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر فریدون همتی در همایش تجلیل از صنعتگران و معدنکاران برتر استان هرمزگان با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) به فرصت‌های موجود در راستای رونق تولید در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایط امروز می توانیم با استفاده از فرصت تحریم در راستای شکوفایی ظرفیت های داخلی و گام برداشتن به سمت کاهش اتکا به درآمدهای نفتی حرکت کنیم.
وی ادامه داد: با توانمند شدن واحدهای تولیدی و رونق تولید در کشور، درآمدهای مالیاتی نیز افزایش خواهد یافت و با استفاده از این درآمدها ضمن کاهش اتکا به درآمدهای نفتی، شاهد گسترش ارائه خدمات در حوزه های مختلف از جمله بهداشت، درمان، امنیت و آموزش خواهیم بود.
استاندار هرمزگان افزود: تحریم‌ها با وجود سختی هایی که در پی دارند اما فرصت مهمی در راستای رشد و شکوفایی ظرفیت‌های داخلی محسوب می‌شوند.
همتی تصریح کرد: در این شرایط شرکت های دانش بنیان و سایر واحدهای تولیدی از جمله صنعتگران از بازار مناسبی جهت عرضه کالاهای خود در داخل و همچنین صادرات محصولات خود برخوردار هستند که باید این فرصت را قدر بدانیم.
وی خاطرنشان کرد: فعالان حوزه تولید باید کالاهای خود را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه کنند و مردم نیز برای حفظ اشتغال و حمایت از تولید داخلی، کالاهای داخلی را خریداری کنند.
استاندار هرمزگان بیان داشت: از این فرصت می‌توانیم در راستای ایجاد تحول در حوزه تولید داخلی به خوبی استفاده کنیم.
همتی خواستار تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه شد و افزود: فعالان حوزه تولید از توانمندی دانشگاه ها در راستای پیشرفت در این حوزه بهره ببرند.
وی گفت: روند حرکت صنعت و تولید در کشورمان بسیار امیدوارکننده و رو به رشد است و روز به روز شاهد شرایط بهتری در این حوزه هستیم.
استاندار هرمزگان یادآور شد: فضای خوبی برای فعالیت کارآفرینان و سرمایه گذاران در کشور ایجاد شده و صادرات محصولات کشورمان نیز در حال افزایش است که این به معنای رونق سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در کشور می باشد.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: باید تلاش کنیم که درآمدهای کشور از محل صادرات غیر نفتی بسیار افزایش پیدا کند و بتوانم نیازهای خود را به طور کامل در داخل تامین کنیم.
وی گفت: همچنین فعالان حوزه تولید و صنعت می توانند نقش مهمی در جذب سرمایه گذاری خارجی با اجرای طرح‌های مشترک داشته باشند و نیاز است در این بخش نیز فعال تر عمل کنند

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.