تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
3

روند انجام فرآیندهای انتخابات به طور منظم بررسی و ارزیابی شود

  • کد خبر : 14163
  • 03 بهمن 1398 - 10:53
روند انجام فرآیندهای انتخابات به طور منظم بررسی و ارزیابی شود

استاندار هرمزگان گفت: تمامی امکانات و تمهیدات در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم در نظر گرفته شود.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران به عنوان مسئولان اصلی برگزاری و اجرای انتخابات باید آمادگی لازم را جهت اجرای دقیق فرآیندهای انتخابات داشته باشند.

وی ادامه داد: فرمانداران و بخشداران برای اینکه بتوانند به این مسئولیت مهم خود به نحو مطلوب عمل کنند، تمامی موارد مرتبط با انتخابات را به صورت منظم مرور و مورد بررسی قرار دهند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: تمامی امکانات و تمهیدات در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم در نظر گرفته شود.

همتی با تاکید بر اولویت قرار دادن رعایت اصل بی طرفی در اجرا و برگزاری انتخابات، تصریح کرد: رعایت دقیق قانون یک اولویت اساسی برای مسئولان اجرای انتخابات می باشد و در این راستا فرمانداران و بخشداران باید به وظایف خود به طور دقیق بر اساس قانون عمل کنند.

وی گفت: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات باید تلاش کنیم تا انتخاباتی قانونمند، شفاف و با حضور و مشارکت حداکثری مردم برگزار شود و اوج نشاط سیاسی و اقتدار و عزت کشور را در این عرصه به منصه ظهور برسانیم.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به ورود به ماه بهمن و در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت این ایام الله مبارک و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برنامه های مناسب در راستای ایجاد شادابی و نشاط بیشتر در تمامی مناطق استان برگزار شود.

همتی اضافه کرد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز سال آینده، فرمانداران و بخشداران از هم اکنون آمادگی لازم را برای پذیرش و ارائه خدمات به گردشگران در سراسر استان با در نظر گرفتن تمامی امکانات را داشته باشد.

وی اظهار داشت: روند اجرای پروژه های مختلف عمرانی، اقتصادی و توسعه‌ای در شهرستان ها و بخش های مختلف به طور منظم توسط فرمانداران و بخشداران کنترل و ارزیابی شود و پیگیری های لازم در راستای تسریع در تکمیل این پروژه ها صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.