تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

رهایی گروگان ۸ ساله از چنگال آدم ربایان در میناب

  • کد خبر : 10278
  • 16 مهر 1398 - 13:17
رهایی گروگان ۸ ساله از چنگال آدم ربایان در میناب

پسر بچه ۸ ساله ای که توسط آدم ربایان گروگان گرفته شده بود با تلاش کارآگاهان آگاهی شهرستان میناب آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت

به گزارش هرمزگان امروز: سرهنگ “محمد رستمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت :در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی براینکه پسر بچه ۸ ساله اش برای خرید نان از منزل خارج و توسط آدم ربایان ربوده شده است پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل دوربین های مداربسته مالک خودرو مورد استفاده آدم ربایان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند، افزود: وی در بازجویی های فنی و تخصصی به ربودن کودک ۸ ساله با همدستی ۲ تن دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه آدم ربایان در تماس های مکرر با خانواده پسربچه ربوده شده درخواست وجه نقد داشتند ، اذعان داشت: ماموران با ترفندهای پلیسی دریافتند آدم ربایان قصد خروج از مرز ایران به خاک افغانستان را دارند که با هماهنگی مقام قضائی متهم دستگیر شد.

وی تصریح کرد: آدم ربایان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند با یک واسطه، فرد ربوده شده را به پایگاه بسیج سندرک تحویل داده و پسربچه صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگردانده شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و متهم تحویل دادسرا شد؛ اظهار داشت: اقدامات پلیسی جهت دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.