تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

رشدصد و ده درصدی سازمانهای مردم نهاد جوانان هرمزگان

  • کد خبر : 14668
  • 21 بهمن 1398 - 10:10
رشدصد و ده درصدی سازمانهای مردم نهاد جوانان هرمزگان

مدیر کل ورزش و جوانان در آیین اهدای مجوز فعالیت سمن های جوانان از تحقق صد درصدی انتظارات وزارت از حوزه توسعه مشارکت اجتماعی جوانان هرمزگان خبر داد .

به گزارش هرمزگان امروز: محمودرضاامیاری مدیر کل ورزش و جوانان در این نشست اظهارداشت: “مشارکت مفهوم تازه‌ای نبوده و بشر همواره در طول تاریخ زندگی خود برای رفع نیازها و تحقق اهداف و آرمان‌های خود بدان روی آورده است ولی از نیمه دوم قرن بیستم این مفهوم با نگرشی نو به موضوعی کلیدی در جهت توسعه پایدار جوامع بشری بدل شده است.

وی افزود: واقعیت امر این است که امروزه گذر به شیوه مشارکتی در تصمیم‌گیریها، برنامه‌ریزی و اداره امور‌، گریز ناپذیر و ضروری بنظر می‌رسد زیرا از یک سو ظرفیتها برای جلب مشارکت و حضور مردم بالا رفته است و از سوی دیگر مسائل پیچیده‌تر از آن هستند که به وسیله تعداد معدودی قابل حل ‌باشند.

متولی ورزش وجوانان بیان نمود: انتظار می رود، جهان امروز در پرتو مشارکت فعال تمامی گروه‌ها و اقشار مختلف مردم در جوامع، تنگناهای موجود را پشت سر گذاشته که این امر در کشورهای در حال توسعه که نیازمند توسعه سریع و پایدار هستند از اهمیت بیشتری برخوردار است.
امیاری ، رشد چشمگیر سازمانهای مردم نهاد را نشان از بلوغ فکری و اجتماعی جوانان دغدغه مند دانست که فعالیت داوطلبانه خود را جهت برطرف کردن یک دغدغه اجتماعی یک ضرورت می دانند .

وی خاطر نشان کرد با تلاش همکاران در حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان امسال موفق شدیم ۲۲سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی ، علمی ، ورزشی را به ثبت برسانیم که نسبت به سال گذشته رشد صد و ده درصدی افزایش کمی سمنها شاهد هستیم . .

لازم بذکر است: در این نشست به طور نمادین مجوز فعالیت سه سمن جوانان به نامهای -سفیران آرامش گامبرون-دانش گستران فردای جنوب-هنرمندان جوان نخلستان که به ترتیب در حوزه های محور فعالیت-روانشناسی و مشاوره-اجتماعی عدالت آموزشی-فرهنگ و هنر و تئاتر به دبیران آنها اهدا گردید .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.