تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

راه جلوگیری از بروز فساد در مجموعه ها جلب مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی است

  • کد خبر : 21482
  • 26 مرداد 1399 - 10:55
راه جلوگیری از بروز فساد در مجموعه ها جلب مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی است
وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی درآیین رونمایی از سامانه‌های شفافیت گفت : در روز رای اعتماد در مجلس وعده کرده بودم که سامانه شفافیت در مجموعه فعالیت های اقتصادی و خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طور کامل مستقر خواهد شد .

به گزارش هرمزگان امروز: محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: یک بار در حضور ریاست محترم جمهوری از ۶ سامانه دیگر در حوزه فعالیت های بهزیستی ، تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری رونمایی کردیم.

وی افزود : امروز در سایت اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان دسترسی بسیاری از اطلاعات مورد نیاز مردم از جمله دریافت کنندگان تسهیلات که به صورت یارانه دار به افراد در حوزه اشتغال پرداخت می شود و نیز کلیه کسانی که با فعالیتهای اقتصادی وزارتخانه ارتباط دارند فراهم شد .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود : همچنین از ۶ سامانه فراگیر BI که یک سامانه هوشمند فعالیتهای اجرایی در مجموعه صندوقهای بازنشستگی کشوری است رونمایی شد .

شریعتمداری گفت:مجموعا ستادوسازمانهای وزارتخانه دارای ۳۲ سامانه اصلی و چند زیر سامانه است که بصورت داشبوردهای مدیریتی ،یکپارچگی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار وزارتخانه قرار می دهند و مدیران را در ادامه مسیر راهنمایی می کنند .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21482
  • منبع : روابط عمومی سازمان اداره کل تعاون .کارو رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.