تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

راه اندازی کتابخانه سیار موجب دسترسی سریع جوانان و نوجوانان به کتاب

  • کد خبر : 10096
  • 14 مهر 1398 - 9:59
راه اندازی کتابخانه سیار موجب دسترسی سریع جوانان و نوجوانان به کتاب

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: راه اندازی کتابخانه سیار موجب دسترسی سریع جوانان و نوجوانان حاشیه شهر بندرعباس به کتاب می شود.

به گزارش هرمزگان امروز: نازنین شیبانی در مراسم افتتاح کتابخانه سیار ویژه کودکان و نوجوان با اشاره به اینکه مردم استان هرمزگان مردمی دارای فرهنگ غنی در ایران‌ زمین هستند، اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی کتابخانه سیار، حرکت این کتابخانه به سمت مناطقی است که شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در آن مناطق به منابع اطلاعاتی نظیر کتابخانه دسترسی ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تأکید بر اینکه کتابخانه سیار می‌تواند مناطق حاشیه شهر و پیرامونی را به لحاظ فرهنگی به مناطق مرکزی ارتباط دهد، بیان کرد: عمدتاً کتابخانه‌ها در مناطق مرکزی مکان نمایی می‌شود که کتابخانه سیار تبادل فرهنگی و توسعه متوازن در همه نقاط را تسهیل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اولین کتابخانه سیار ویژه کودکان و نوجوانان در استان افتتاح شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما دسترسی آسان عموم مردم به کتابخانه‌های عمومی است.

وی افزود: این کتابخانه های سیار کودکان و نوجوانان سنین ۵ تا ۱۶سال را تحت پوشش قرار می دهد که در کنار دادن کتاب به امانت بیش از ۴۰نوع فعالیت فرهنگی وادبی که مجموعا ۱۷۰۰جلد کتاب در مرحله اول و ۲واحد سیار برای شهر بندرعباس و بخش فین در نظر گرفته شده است.

شماره خبر :

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.