تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

راه اندازی مجدد کارخانه آرد خاتم بندرعباس

  • کد خبر : 14953
  • 01 اسفند 1398 - 10:29
راه اندازی مجدد کارخانه آرد خاتم بندرعباس

کارخانه آرد خاتم بندرعباس به همت مسئولین استان پس از ۳ ماه تعطیلی برای بروز آوری ماشین آلات، صبح امروز با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان در بندرعباس ، مجددا آغاز به کار کرد.

به گزارش هرمزگان امروز؛ خلیل قاسمی اظهار داشت: کارخانه آرد خاتم که از سال ۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده بود، به دلایل فرسودگی ماشین آلات پس از ۳ ماه توقف در تولید، مجددا فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، افزود: به دنبال عزم جدی دولت تدبیر و امید و مدیران استانی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و احیای این واحدها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، مشکلات کارخانه آرد خاتم بندرعباس در ستاد تسهیل استان بررسی و با سرمایه گذاری جدید با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال نوسازی و راه اندازی شد.

قاسمی در آیین نوسازی و راه اندازی مجدد کارخانه آرد خاتم بندرعباس اعلام کرد: با اقدام جدی دولت تدبیر و امید و پیگیری های استاندار هرمزگان، واحدهای دارای مشکل شناسایی و با ارائه تسهیلات لازم به چرخه تولید بازگشتند.

وی ادامه داد: هدفگذاری ما این است که تمامی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، فعال شده و به چرخه تولید باز گردند که هم اکنون این واحدها در ستاد تسهیل مصوبه دارند و با عقد قرارداد در بانک ها و ارائه تسهیلات، دوباره شروع به فعالیت می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد: هم اکنون با راه اندازی مجدد این کارخانه با ظرفیت ۹۰ هزار تن آرد والسی و ۱۳ هزار تن سبوس گندم در سال نشان از همت جدی دولت در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی دارد.

قاسمی افزود: در حال حاضر ۵۳ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار هستند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.