تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

راه اندازی ایستگاه های راهنمای گردشگری و صنایع دستی

  • کد خبر : 12293
  • 14 آذر 1398 - 10:19
راه اندازی ایستگاه های راهنمای گردشگری و صنایع دستی

نشست هماهنگی برگزاری رویدادهای ملی، ستاد خدمات سفر و جشن نوروزگاه با حضور رضا مدرس معاون عمرانی استانداری، رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عباس امینی زاده شهردار بندرعباس، رضا کمالی مدیر کل ارشاد و جمعی از کارشناسان در محل شهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز:  رضا برومند در این نشست با اشاره به لزوم توسعه گردشگری در استان گفت: شهرداری، ادارات مرتبط با فرهنگ و این اداره کل باید در قالب یک تیم و به صورت مشترک برای توسعه گردشگری و معرفی صنایع دستی گام بردارند.

او در خصوص ایجاد و راه انداری ایستگاه های راهنمای گردشگری و صنایع دستی با همکاری شهرداری بندرعباس گفت: راه اندازی ایستگاه های راهنمای گردشگری و معرفی صنایع دستی به عنوان ظرفیتی ارزنده برای حفظ عنوان شهر خلاق صنایع دستی است که راه اندازی آن در نوروز سال ۹۹ به راهنمایی گردشگران و مسافران نوروزی کمک فراوانی می کند.

برومند ادامه داد: استفاده از ظرفیت شهرداری برای معرفی و توسعه گردشگری به واسطه اداره کل میراث فرهنگی به توسعه گردشگری استان کمک کرده و موجب افزایش و جذب گردشگر خواهد شد که امیدواریم در همین راستا بیلبوردهایی برای معرفی جاذبه های گردشگری در اختیار این اداره کل قرار گیرد.

در پایان مشارکت در اجرای رویدادهای ملی از جمله برگزاری همایش و تورآشناسازی ویژه فعالان و تاثر گذاران فضای مجازی، نمایشگاه سراسری صنایع دستی و همایش گردشگری دریایی مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.