تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

دیدار معاون وزیر،رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با موزعین پست

  • کد خبر : 9948
  • 10 مهر 1398 - 10:19
دیدار معاون وزیر،رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با موزعین پست

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با موزعین پست هرمزگان، دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش هرمزگان امروز: مهندس نعمتی روز گذشته هشتم مهر ماه جاری با حضور در اداره کل پست استان هرمزگان، ضمن دیدار و گفتگو با پرسنل، از بخش های مختلف این اداره کل بازدید و با روسا و کارشناسان به گفتگو پرداخت.

وی در ابتدا ضمن حضور در جمع موزعین این اداره اظهار داشت: نامه رسانی یکی از شغل های ارزشمند پست است که خوشبختانه در این اداره کل، به دلیل ارایه خدمات نامه رسانی بسیار خوب، پرداختی های خوبی نیز به موزعین انجام شده است .

مهندس نعمتی در جمع موزعین تصریح نمود: نقطه عطف شبکه پستی کشور، امانتداری است و انتظار می رود با افزایش کیفیت توزیع مرسولات، خدمات مناسب به مردم ارائه شود.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست بیان داشت: امروز دقت، سرعت و امنیت در ارسال و توزیع مرسولات از حساسیت و ویژگی خاصی برخوردار است و موفقیت شبکه پستی به عنوان برند محبوب مردم در این سه عامل خلاصه می شود.

رئیس هیئت مدیره تصریح کرد: نامه رسانهای ما به عنوان نماینده مورد اعتماد دولت به درب منازل مراجعه می کنند و ما به خاطر سابقه امانتدارای این نیروهای زحمتکش که اعتماد مردم و دولت را به خود جلب کرده خوشحالیم و آن را برند معتبر خود می دانیم.

مدیرعامل افزود: فلسفه وجودی شبکه پستی خدمت است و ما وارثان امانتداری در سطح کشور هستیم و باید نام نیک را حفظ نمائیم .

مهندس نعمتی گفت: با توجه به شروع فعالیت دو اپراتور در سطح کشور اگر به این نتیجه برسیم که کار مردم توسط خود مردم انجام می شود دلیلی ندارد هزینه مضاعف ایجاد کنیم و با هزینه کمتر و تعهد بهتر توزیع را انجام خواهیم داد .

معاون وزیر در پایان تاکید نمود: با جدیت تقویت بخش نامه رسانی را دنبال کرده و وظیفه پستچی گری را به نحو احسن انجام خواهیم داد و همکاران موزع نیز بایستی برای شغل نامه رسانی ارزش قائل شده و ضمن حفظ امانتداری، در امور مربوطه نگاه سازمانی داشته باشند.

در پایان این دیدار، “مهندس نعمتی” معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به موارد مطرح شده توسط نماینده نامه رسانان پاسخ دادند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.