تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

دیدار مدیر کل ثبت احوال استان هرمزگان با فرماندار شهرستان پارسیان

  • کد خبر : 10084
  • 14 مهر 1398 - 9:27
دیدار مدیر کل ثبت احوال استان هرمزگان با فرماندار شهرستان پارسیان

داوید صادقی ، مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان با مهندس رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان در محل اداره ثبت احوال شهرستان پارسیان به دیدار و گفتگو نشست.

به گزارش هرمزگان امروز: داوید صادقی مدیرکل ثبت احوال هرمزگان در این دیدار با اشاره به اینکه ثبت احوال یک دستگاه حاکمیتی خدمات رسان می باشد، اظهار داشت: کار در مجموعه ثبت احوال بر خلاف ظاهر ساده از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردار است و باید تلاش کنیم رضایت مردم را در عرصه خدمت رسانی جلب نماییم.

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان در ادامه اظهارداشت: فعالیت در مجموعه ثبت احوال بسیار حساس و مهم بوده و کارکنان این مجموعه نهایت تلاش و دقت خود را در جهت خدمت رسانی و جلب رضایت مردم می کنند.

وی همچنین در این دیدار خواستار همکاری هر چه بیشتر مراکز بهداشت،بخشدارات و دهیاران منطقه در راستای ثبت بهنگام وقایع حیاتی گردید.

مهندس رضا پور جهانگیری فرماندار شهرستان پارسیان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان ثبت احوال در خدمت رسانی مطلوب و در خور شان به مردم این منطقه اظهار داشت: آمار ثبت احوال نقش اساسی در برنامه ریزی های کشور دارد و نقش و جایگاه این سازمان خدمتگذار بر کسی پوشیده نیست ،خوشبختانه اداره ثبت احوال پارسیان نیز تعامل خوبی با این مرکز داشته و خدمات مدیریت و پرسنل این اداره شایان تقدیر است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.