تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

دیدار مدیرکل و مسئولین اداره کل ثبت احوال استان با خانواده شهدا و جانبازان

  • کد خبر : 9429
  • 03 مهر 1398 - 10:32
دیدار مدیرکل و مسئولین اداره کل ثبت احوال استان با خانواده شهدا و جانبازان

مدیرکل و مسئولین اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با خانواده گرانقدر شدا و جانبازان دیدار کردند.

به گزارش هرمزگان امروز: داوید صادقی مدیرکل ثبت احوال استان ظهرامروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هماهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و در معیت جمعی از مسئولین ثبت احوال استان با دو خانواده شهید و یک خانواده جانباز دیدار کردند.

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان در این دیدار با یادآوری رشادت و پایداری شهدای گرانقدر دوران ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران، کمترین کاری است که ما مسئولان می‌توانیم در برابر حماسه‌های عظیم و به‌یادماندنی و الهی که شهدا و جانبازان و آزادگان خلق کردند، انجام دهیم.

داوید صادقی با تأکید بر اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، افزود: حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان، تأثیر بسزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور خواهد داشت، چراکه با حفظ این روحیه می‌توان به قله‌های رفیع سعادت در عرصه‌های مختلف رسید.

در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، جانبازان و ایثارگران ایران اسلامی از صبر و استقامت دو خانواد شهید وخانواده جانبازتجلیل شد

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.