تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

دیدار مدیرعامل شرکت ملی پست با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس

  • کد خبر : 9951
  • 10 مهر 1398 - 10:43
دیدار مدیرعامل شرکت ملی پست با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس

مهندس نعمتی معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران به همراه مدیر کل جدید پست استان هرمزگان، با حجت الاسلام عبادی زاده، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بندرعباس دیدار کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: هشتم مهر ماه مهندس نعمتی معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران به همراه مدیر کل جدید پست استان هرمزگان پیش از حضور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل پست استان هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بندرعباس در این دیدار با بیان اینکه پست نهادی تاثیرگذار اما نیازمندِ توجه است افزود: در اذهان عمومی همواره از پست و پستچی به نیکی یاد می شود و عموم مردم از این نهاد خدمتگذار خاطرات خوبی دارند.

وی در این دیدار ضمن ارزوی موفقیت برای جعفری به عنوان مدیر کل جدید پست استان، انتصاب وی را تبریک گفت و از تلاش های ترابی زاده، مدیر کل سابق پست استان صمیمانه قدردانی کرد و در راستای پیشرفت در موضوع پست اظهار داشت: پست در کشور ما تاریخ کهن و ریشه داری دارد که از چاپار شروع و به دولت الکترونیک رسیده است.

ایشان با تاکید بر ضرورت بروزرسانی تجهیزات پست تصریح کرد: بروز رسانی تجهیزات و ارتقاء کیفی خدمات در این دستگاه خدمات رسان می تواند زمینه ساز توفیق بیشتر این اداره کل را در استان فراهم کند.

عبادی زاده بر لزوم توجه به جایگاه رفیع مردم در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: پست و واحدهای مرتبط با آن از نهادهای موثر در کشورند و لذا باید با بروزرسانی امکانات و همچنین افزایش کیفیت خدمات پستی، ضمن حفظ نقش اساسی و تاثیرگذار خود، با گسترش و کیفیت بخشی به خدمات خود، زمینه جلب اعتماد بیش از پیش مردم را نیز فراهم کنند.

حجت الاسلام عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه شهرستان بندرعباس در پایان سخنان خود، پست را شاهرگ اتصال حیات جغرافیایی و ارتباطی و مراسلاتی کشور دانست و گفت: پست از ارکان نظام توسعه کشور است که منجر به تسریع در خدمات و صرفه جویی در وقت و امور اقتصادی شده و همواره بر اساس سه اصل سلامت، امنیت و سرعت خدمات خود را ارائه می دهد.

در ادامه این دیدار مهندس نعمتی معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، گزارش مبسوطی از وضعیت و جایگاه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در دنیا و وضعیت پست استان در کشور ارائه نمود.

مهندس نعمتی در این دیدار رویکردهای جدید پست شامل توسعه تجارت الکترونیک و استقرار دولت الکترونیک و پست هوشمند می باشد را تبیین و تشریح نمود.

وی خاطرنشان کرد: وظایف جدیدی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، چشم انداز ۲۰ ساله به شرکت ملی پست محول شده است.

لازم به ذکر است مهندس نعمتی و هیأت همراه، پس از این دیدار، در نماز جماعت ظهر و عصر که به امامت “حجت الاسلام عبادی زاده” نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بندرعباس برپا گردید، شرکت نمودند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9951

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.