تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

دیدارمدیر کل پست استان با امام جمعه شهرستان بستک

  • کد خبر : 11340
  • 20 آبان 1398 - 13:45
دیدارمدیر کل پست استان با امام جمعه شهرستان بستک

خدمات پستی از مهم ترین، حساس ترین و با ارزش ترین خدمات دولت به مردم است

به گزارش هرمزگان امروز: روز یک شنبه نوزدهم آبان ماه جاری، “جعفری” مدیر کل پست استان با “حجت الاسلام قائدی” امام جمعه شهرستان بستک دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که در دفتر امام جمعه شهرستان بستک صورت پذیرفت، حجت الاسلام قائدی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی مجموعه پست شهرستان بستک در ارایه خدمات گوناگون به شهروندان افزود: ارائه خدمت در مجموعه پست، بسیار مقدس است و صداقت، اعتماد و امانتداری اساس این فعالیت به شمار می رود.

وی با بیان این که خدمات پست از مهم ترین، حساس ترین و با ارزش ترین خدمات دولت به مردم است، خاطرنشان کرد: پست در تمامی شهرها و روستاها خدمت رسانی می کند و باید جهت رفاه حال روستاییان، خدمات سازمان ها و ادارات را نیز در این نقاط توسط پست به مردم ارائه تا از تردد آنها به شهرها کاسته شود.

جعفری در این جلسه با ارائه گزارشی از سیاست های شبکه پستی، برنامه های اینده، توسعه خدمات پستی، قابلیت ها و ظرفیت های شبکه پستی و عملکرد پست استان، به تشریح فعالیت ها و خدمات جدید پست پرداخت.

مدیر کل پست استان هرمزگان با اشاره به ظرفیت های کاری گسترده تعیین شده در حوزه خدمات پستی بر مبنای تاکیدات مصرح در اساسنامه، بروز اوری و توسعه خدمات پستی و اقتصادی تر نمودن فعالیت دستگاه ها و جامعه از طریق ساماندهی بسیاری از خدمات موازی با کار پست را از برنامه های پست استان بر شمرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.