تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

دوگانگی برخی حوزه ها و اختیارات در ساختار شهرداری ها

  • کد خبر : 10536
  • 22 مهر 1398 - 11:31
دوگانگی برخی حوزه ها و اختیارات در ساختار شهرداری ها

تداخل اختیارات بین شهرداری‌های مناطق و سازمان‌ها باعث کاهش کیفیت ارائه خدمات به مردم می‌شود.

به گزارش هرمزگان امروز: ” آبتین امیری ” در یکصد و سی و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار “ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در سال ۱۳۹۸ ” با حضور معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس برگزار شد، بیان کرد: رکودی که در فضای سبز شاهد بودیم با انتصاب مهندس خادم به عنوان مدیر عامل سازمان، دچار نشاط شده است اما تجربه نشان می دهد که انتصاب نیروهای خوب، مشکل ساختار اشتباه را حل نمی‌کند.

امیری ادامه داد: از زحمات پرسنل و کارگران حوزه فضای سبز تشکر می کنیم،ولی در شهرداری ها دچار دوگانگی برخی حوزه ها و اختیارات هستیم ، و این رقابت معکوس، خدمات رسانی به شهروندان را با مشکل مواجه کرده است و تداخل اختیارات بین شهرداری‌های مناطق و سازمان‌ها باعث کاهش کیفیت ارائه خدمات به مردم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی تعارفات باعث می‌شود بسیاری از سازمان‌های موازی در شهرداری به وجود آید، و ایجاد سازمان جدید بدون دادن اختیارات کافی تنها هدر دادن منابع است.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ایجاد و نگهداری فضای سبز تنها وظیفه شهرداری نیست ، بلکه بقیه دستگاهها هم باید بیاییند و کمک کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.