تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
14

دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه ای در بندرعباس

  • کد خبر : 23047
  • 05 آذر 1399 - 12:31
دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه ای در بندرعباس
با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان 3 نفر که اقدام به کلاهبرداری 23 کیلوگرم طلا به ارزش 300 میلیارد ریال کرده بودند در بندرعباس دستگیر شدند.

به گزارش هرمزگان امروز، سردار “غلامرضا جعفری” فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری ۲۳ کیلوگرم طلای نو به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی و شبانه روزی ماموران مشخص شد، فردی با همدستی چند نفر اقدام به معاملات کاغذی (صوری) طلا و سکه کرده و با این کار موجب برهم زدن ثبات بازار طلا و ضربه به اقتصاد کشور و تعطیلی بنگاه های اقتصادی در این خصوص همانند کارگاه های تولید طلا و جواهر و کسب و کارهای واقعی شده اند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: ماموران ضمن شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان در یکی از استان های همجوار با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی به محل سکونت متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم سیستم و تجهیزات رایانه ای و گوشی های هوشمند و دفاتر مربوط به معاملات کاغذی و فردایی طلا و سکه کشف کردند.

سردار جعفری خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده به بندرعباس منتقل و در بازجویی به عمل آمده به جرم ارتکابی به همراه ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که با تلاش صورت گرفته ۲ همدست وی نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف طلاهای کلاهبرداری شده و ادامه اقدامات پلیسی جهت کشف سایر کلاهبرداری ها با این شگرد توسط متهمان، تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.