تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

دستگیری کلاهبردار ۱۴ میلیاردی در رودان

  • کد خبر : 14888
  • 29 بهمن 1398 - 10:57
دستگیری کلاهبردار ۱۴ میلیاردی در رودان

فرمانده انتظامی شهرستان رودان از دستگیری فردی که با فروش یک واحد آپارتمان به چند نفر اقدام به کلاهبرداری ۱۴ میلیاردی در شهرستان ارومیه کرده و سپس به شهرستان رودان فرار کرده بود، خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سرهنگ “رمضان شهریاری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی شکایت مراجعان متعدد به مراکز انتظامی مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از آنان از سوی فردی با فروش یک واحد آپارتمان به چند نفر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مال باختگان مشخص شد، فردی در شهرستان ارومیه با فروش یک واحد آپارتمان به چندین نفر پس از اخذ بیش از ۱۴ میلیارد ریال وجه نقد از شهروندان در حال حاضر متواری شده و سپس در شهرستان رودان مشغول به کار است.

سرهنگ شهریاری ادامه داد: پس از شناسایی محل اختفاء متهم در یکی از شهرک های صنعتی توسط ماموران انتظامی، طی هماهنگی های قضائی و انتظامی در یک عملیات پلیسی وی دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: پس از تفهیم اتهامات وارده بر متهم دال بر بدهکاری مالی وی نیز پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات کافی به بزه ارتکابی اعتراف و اعلام کرد یک واحد آپارتمان را در استان آذربایجان غربی به چندین نفر به فروش رسانده و اقدام به کلاهبرداری کرده است .

فرمانده انتظامی رودان در پایان خاطر نشان کرد:جرایم متهم دستگیر شده ۱۴میلیارد ریال اعلام شده که متهم پس از سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.