تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
3

دستگیری کلاهبردار حرفه ای با شگرد رمالی در هرمزگان

  • کد خبر : 12260
  • 13 آذر 1398 - 12:21
دستگیری کلاهبردار حرفه ای با شگرد رمالی در هرمزگان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که با شگرد رمالی بیش از ۱۰میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سرهنگ”عبدالمجید کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس عنوان داشت: در پی دریافت ۲ فقره پرونده کلاهبرداری با شگرد رمالی و تشکیل دو سایت رمالی در فضای مجازی و کلاهبرداری به مبلغ ۲ میلیارد ریال از مال باختگان ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی دریافتند که متهم با جعل مدارک شناسایی از هویت جعلی استفاده و با مراجعه به استان های دیگر اقدام به کلاهبرداری با این ترفند کرده است.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه طی بررسی صورت گرفته مشخص شد متهم کلیه وجوهات کلاهبرداری شده را در صرافی های یکی از استان های مرکزی کشور به ارز و سکه تبدیل کرده، بیان داشت : با انجام اقدامات منسجم اطلاعاتی در نهایت هویت اصلی متهم به نام ( ع – ی ) شناسایی شد.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری نهایتا محل اختفاء متهم را در شهرستان کرمان شناسایی و با اخذ نیابت قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و نامبرده را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم ۸۸ سکه بهار آزادی ،یک قطعه شمش طلای آب شده ، مبلغ۵۳۰۰ دلار، چندین کارت ملی و شناسنامه جعلی و…. به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه تاکنون بیش از ۲۰ فقره شکایت از سایر استان ها با این شگرد گزارش شده، اظهار داشت: متهم تاکنون به کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی از شهروندان اعتراف کرد که اقدامات پلیسی جهت کشف سایر پرونده های مشابه در دستور کار قرار دارد.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.