تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

دستگیری محرکان اعتراضات خیابانی در هرمزگان

  • کد خبر : 12164
  • 10 آذر 1398 - 11:19
دستگیری محرکان اعتراضات خیابانی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۳۱ نفر از لیدر ها و محرکان اصلی که در فضای مجازی اقدام به تحریک و تشویش اذهان عمومی و هدایت معترضان می کردند ، خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز:  سردار “غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت : در پی اجرای طرح سهمیه بندی سوخت ، افرادی فرصت طلب در شبکه های اجتماعی با انتشار مطالب و فراخوان های گسترده جهت تحریک مردم برای اعتراضات خیابانی ، ایجاد ناامنی ، شرارت ، اغتشاش ،خرابکاری ، تخریب و سرقت اموال عمومی و خصوصی در سطح جامعه اقدام می کردند ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی و فتا استان قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه علی رغم تحرکات این افراد در فضای مجازی خوشبختانه در استان شاهد هیچ گونه اغتشاش و مشکل امنیتی نبوده ایم، افزود: با گسترش اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از توان و ظرفیت های موجود بلافاصله نسبت به شناسایی محرکان اصلی اقدام و در کمترین زمان ممکن ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با استفاده از شگرد های خاص پلیسی ۳۱ نفر در استان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: برخی با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تأثیر جو رسانه ای دشمنان داخلی و خارجی دست به اقداماتی زدند که در شأن کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه پلیس بنا به وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوبگر و اشرار برخورد می کند، تصریح کرد : قطعا حساب مردم انقلابی از اغتشاشگران و معاندان جداست و نیروی انتظامی قاطعانه در برابر هرگونه نا امنی در سطح جامعه در کنار مردم می ایستد و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعت بی نظمی و هرج و مرج در جامعه شوند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.