تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

دستگیری سارق سریالی خودروهای ساندرو در هرمزگان

  • کد خبر : 23010
  • 04 آذر 1399 - 12:19
دستگیری سارق سریالی خودروهای ساندرو در هرمزگان
جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق سریالی خودروهای ساندرو و 6 نفر از همدستان وی خبر داد. جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق سریالی خودروهای ساندرو و 6 نفر از همدستان وی خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، سرهنگ “مهرداد مشوق” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت خودروهای رنو ساندرو با توجه به سریالی شدن سرقت، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: سارق که به صورت کاملا حرفه ای اقدام به سرقت خودروهای با ایمنی بالا کرده و هیچ سرنخی از خود باقی نگذاشته بود نهایتا با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و پلیسی شناسایی و دستگیر شد که در بررسی ها مشخص گردید وی حرفه ای و سابقه دار با بیش از ۲۱ فقره سابقه کیفری ساکن جزیره قشم است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از اطلاع از مسیرهای تردد متهم، مأموران با هماهنگی مقام قضائی به جزیره قشم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را در فرودگاه دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از منزل و مخفیگاه وی تعداد یک دستگاه خودروی مسروقه سند نمره شده به همراه قطعات اوراقی، وسایل داخلی خودرو، تجهیزات پیشرفته به کار برده شده در سرقت ها و سند نمره کردن خودرو و انواع اسناد و مدارک مربوطه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی و مواجهه با قرائن و مدارک محکم پلیس به سرقت ۶ دستگاه خودرو پژو پارس و رنو ساندرو در سطح شهرستان بندرعباس اقرار کرد، گفت: با توجه به اینکه سارق پس از سرقت، خودروها را به صورت کاملا حرفه ای در منزل خود سند نمره کرده و با اسناد و مدارک خودروهای تصادفی به قیمت روز فروخته بود با اخذ نیابت قضائی و اعزام مأموران به شهرستان ها و استان های همجوار ۶ نفر مالخر همدست متهم دستگیر و تعداد ۶ دستگاه خودروی مسروقه سند نمره شده و انواع قطعات اوراقی خودرو از مخفیگاه آنان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش ریالی خودروهای سرقتی کشف شده را برابر اعلام کارشناسان بیش از ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: متهم با قرار وثیقه میلیاردی در پلیس آگاهی استان تحت نظر بوده و تلاش برای کشف دیگر خودروهای مسروقه و دستگیری سایر همدستان این سارق حرفه ای به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=23010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.