تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

دستگاه‌های اجرایی خدمات احصاء شده در میز خدمت الکترونیکی را به مردم اطلاع رسانی کنند

  • کد خبر : 20914
  • 13 مرداد 1399 - 12:06
دستگاه‌های اجرایی خدمات احصاء شده در میز خدمت الکترونیکی را به مردم اطلاع رسانی کنند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با توجه به ضرورت خدمات رسانی در راستای حفظ سلامت کارکنان و شهروندان و همچنین کاهش تردد و حضور ارباب رجوع، خدمات ادارات باید در قالب میز خدمت و به شکل الکترونیکی ارتقا و اطلاع رسانی شود.

به گزارش هرمزگان امروز: نازنین شیبانی در جلسه ساماندهی میز خدمت الکترونیکی دستگاه ها، عنوان کرد: ادارات برای کاهش حضور فیزیکی مراجعه‌کنندگان در روزهایی که کرونا شایع شده است، مسئولیتی دارند و یکی از مسئولیت‌های اجتماعی آنان فراهم کردن زیرساخت‌های ارائه خدمات الکترونیکی در قالب میز خدمت الکترونیک است و در این راستا صدا و سیما و روابط عمومی دستگاه ها باید نحوه ارایه خدمات الکترونیکی ادارات به مردم را اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: زیر ساخت‌های مورد نیاز برای اجرایی شدن این طرح آماده است و مشکلی در رابطه با زیرساخت‌ها وجود ندارد.

شیبانی ادامه داد: طبق دستور اکید استاندار هرمزگان، تلاش می شود تا پایان هفته دولت تمامی مراکز به میز خدمت الکترونیکی مجهز شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر رعایت موارد ایمنی و بهداشتی در محیط کار، گفت: میز خدمت در راستای عینیت بخشیدن به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع شکل گرفته است و می‌تواند نقطه عطفی در جهت تسهیل در خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان باشد.

وی افزود: سامانه میز خدمت الکترونیکی با هدف ارتقای رضایتمندی مردم استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، بهبود و اصلاح روش‌های ارائه خدمات به شهروندان و همچنین جلوگیری از ضایع شدن حقوق مراجعان فعال خواهد شد.

شیبانی با بیان اینکه میز خدمت الکترونیک قابلیت‌های فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌ها، افزایش سرعت در انجام امور و رضایتمندی شهروندان از قابل توجه‌ترین اهداف مورد نظر اجرای راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به مردم در این محور مورد تاکید است، چون خیلی از مردم نسبت به خدمات میز الکترونیک اطلاعی نداشته و دچار سردرگمی می شوند که باید توسط صداوسیما به مردم آموزش های لازم داده شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=20914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.