به گزارش هرمزگان امروز: نازنین شیبانی در جلسه ساماندهی میز خدمت الکترونیکی دستگاه ها، عنوان کرد: ادارات برای کاهش حضور فیزیکی مراجعهکنندگان در روزهایی که کرونا شایع شده است، مسئولیتی دارند و یکی از مسئولیتهای اجتماعی آنان فراهم کردن زیرساختهای ارائه خدمات الکترونیکی در قالب میز خدمت الکترونیک است و در این راستا صدا و سیما و روابط عمومی دستگاه ها باید نحوه ارایه خدمات الکترونیکی ادارات به مردم را اطلاع رسانی کنند.
وی گفت: زیر ساختهای مورد نیاز برای اجرایی شدن این طرح آماده است و مشکلی در رابطه با زیرساختها وجود ندارد.
شیبانی ادامه داد: طبق دستور اکید استاندار هرمزگان، تلاش می شود تا پایان هفته دولت تمامی مراکز به میز خدمت الکترونیکی مجهز شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر رعایت موارد ایمنی و بهداشتی در محیط کار، گفت: میز خدمت در راستای عینیت بخشیدن به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع شکل گرفته است و میتواند نقطه عطفی در جهت تسهیل در خدمترسانی شایسته به شهروندان باشد.
وی افزود: سامانه میز خدمت الکترونیکی با هدف ارتقای رضایتمندی مردم استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، بهبود و اصلاح روشهای ارائه خدمات به شهروندان و همچنین جلوگیری از ضایع شدن حقوق مراجعان فعال خواهد شد.
شیبانی با بیان اینکه میز خدمت الکترونیک قابلیتهای فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: کاهش هزینهها، افزایش سرعت در انجام امور و رضایتمندی شهروندان از قابل توجهترین اهداف مورد نظر اجرای راهاندازی میز خدمت الکترونیکی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به مردم در این محور مورد تاکید است، چون خیلی از مردم نسبت به خدمات میز الکترونیک اطلاعی نداشته و دچار سردرگمی می شوند که باید توسط صداوسیما به مردم آموزش های لازم داده شود.