تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

دریافت فاکتور از واحدهای صنفی به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود

  • کد خبر : 12136
  • 10 آذر 1398 - 10:12
دریافت فاکتور از واحدهای صنفی به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت : فرهنگ دریافت فاکتور را به فرزندان خود آموزش دهیم تا این فرهنگ در خانوارها نهادینه شود و مردم از کم و کیف قیمت ها اطلاع دقیقی داشته باشند.

به گزارش هرمزگان امروز: عبدالرضا پیروی منش در جلسه با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان بندرعباس بیان کرد : با توجه به اصلاح قیمت حامل های سوخت برخی از معاندین و بدخواهان نظام مشکلاتی در کشور به وجود آوردند که خوشبختانه در استان ما با بصیرت مردم و درایت مسئولین شاهد اتفاقی نبودیم.

وی افزود : متاسفانه مشاهده گردیده واحد های فاقد پروانه کسب در روستاها در حال فعالیت نیز هستند که خود مصداق تخلف می باشد و باید با این واحدها برخورد گردد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت : دهیاران مدیر روستاها می باشند و می توانند نسبت به کنترل قیمت ها کمک شایانی به حوزه نظارت و بازرسی نمایند.

پیروی منش اظهار داشت : شما به عنوان چشم بینای نظام و نماینده فرماندار در هر روستا و بخش باید علاوه بر انجام وظایف ذاتی و سازمانی خودتان در حوزه رصد بازار و کالا و خدمات حوزه خودتان گزارش تخلفات به حوزه بازرسی و نظارت ما کمک کنید .

معاون بازرس و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از دهیاران و شوراهای شهرستان بندرعباس خواست در خصوص سامانه های ۱۲۴، سامانه پیامکی استعلام قیمت ۳۰۰۰۹۱۲۴ و سایت سیاق به نشانی Http//:sayagh.asnafhormozgan.ir در روستاها فرهنگ سازی شده تا خود مردم بازرس باشند.

شایان ذکر است در این جلسه سربازرسان هر منطقه به دهیاران و شوراهای هر منطقه معرفی گردیدند تا در صورت گزارش هرگونه تخلف و گزارش گرانفروشی با آنها تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.