تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6

درخشش دختران هرمزگانی در مسابقه فرهنگی هنری کشور

  • کد خبر : 7821
  • 04 شهریور 1398 - 11:50
درخشش دختران هرمزگانی در مسابقه فرهنگی هنری کشور

به گزارش هرمزگان امروز و به نقل از ایرنا، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:دانش آموزان دختر استان در این مسابقه صاحب یک رتبه برتر، ۹ رتبه برگزیده، پنج رتبه دوم و چهار رتبه سوم کشوری شدند.

به گزارش هرمزگان امروز و به نقل از ایرنا، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:دانش آموزان دختر استان در این مسابقه صاحب یک رتبه برتر، ۹ رتبه برگزیده، پنج رتبه دوم و چهار رتبه سوم کشوری شدند.

احمد مهرانی افزود: رتبه نخست این مسابقه کشوری در رشته گلیم بافی به «زهرا امانی» از حاجی آباد رسید.

وی بیان داشت: گروه سرود دختران میناب، تئاتر صحنه ای ناحیه ۲ بندرعباس، فیلم کوتاه مستند داستانی «مریم جلالی» از ناحیه ۲ بندرعباس، داستان «نگار ایمان» از کیش و طراحی آرم «حوا حسن زاده» از ناحیه ۲ بندرعباس نیز موفق به کسب جایگاه دوم کشوری این مسابقه شدند.

این مسوول یادآورشد: «ریحانه حسن زاده» از ناحیه ۲ بندرعباس در رشته نقاشی رنگ روغن، «فاطمه جام گوهری» از کیش در رشته فیلم کوتاه مستند، «هستی آهنگری» از ناحیه ۲ بندرعباس دربخش بازیگری تئاتر صحنه ای و «آتنا حسینی» از ناحیه ۲ بندرعباس در بخش کارگردانی تئاتر صحنه ای نیز رتبه سوم کشوری این دوره از مسابقه را کسب کردند.

مهرانی خاطرنشان کرد: تئاتر عروسکی بندرلنگه، تک نوازی تنبور «مبینا موسوی» از ناحیه یک بندرعباس، تک نوازی پیانو «ملیکا بیگ زاده» از کیش، تصویر سازی «زهرا قاسمی» از کیش، فیلم کوتاه داستانی «کیمیا برومند» از کیش، فیلم کوتاه داستانی «نرگس یوسفی» د از بندرلنگه، فیلم کوتاه پویانمایی «ساجده احمدی» از میناب، فیلم کوتاه مستند «اسما درویش نسب» از کیش و نیز شعر «سیده نگین ماجدی» از میناب جایگاه برگزیده کشوری را بدست آورند.

وی ابرازداشت: دانش آموزان پسر هرمزگان نیز در سی و هفتمین مسابقه فرهنگی و هنری کشور هفت رتبه برتر را از آن خود کردند.

این مسوول یادآورشد: هرچندهدف ما در مدیریت واجرای فعالیت‌های حوزه پرورشی تنها کسب مقام و رتبه نیست اما رقابت در بین نسل نوجوان وجوان یکی از مولفه‌های مهم افزایش انگیزه و تولید نشاط و رشد استعدادهای دانش آموزان است.

کاروان اعزامی دختران هرمزگان ۲۷ مردادماه امسال با ۵۴ دانش آموز، سرپرست و مربی به مسابقه فرهنگی هنری کشور اعزام شدند.

سی و هفتمین دوره مسابقه فرهنگی و هنری دانش آموزان دختر سراسر کشور از ۲۲ مرداد تا ۲ شهریورماه جاری به میزبانی استان تهران برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.