تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

خودروهای فروش میوه در بندرعباس جمع آوری می شوند

  • کد خبر : 20511
  • 04 مرداد 1399 - 14:38
خودروهای فروش میوه در بندرعباس جمع آوری می شوند
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: میوه فروشان سیار جز مزاحمت برای شهروندان و ایجاد ترافیک و تصادف در شهر هیچ چیز دیگری را ندارند که باید برخورد با آنان با جدیت بیشتری دنبال شود.

به گزارش هرمزگان امروز: رضا خوشبخت بیان کرد: اِشغال خیابان‌ها توسط خودروهای فروش میوه و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای عابران و وسایط نقلیه نوعی تخلف است که راهنمایی و رانندگی با اعمال جریمه و توقیف وسیله متخلفان به یاری شهرداری در جمع آوری این خودروها آمده است.

وی با قدردانی از حضور مؤثر راهنمایی و رانندگی در اجرای این طرح اظهار کرد: انتظار می‌رود همراهی را که با همت پلیس راهور به درستی شکل گرفته استمرار داشته باشد و تقویت شود.

این مسئول با اشاره به اینکه هم افزایی و تعامل بیشتر دستگاه‌های مسئول در این زمینه امنیت، آسایش و آرامش شهر و شهروندان را به دنبال دارد بیان کرد: مردم از مسئولان خود همین را می‌خواهند که با همکاری بین بخشی و برنامه ریزی دقیق، مسائل و مشکلات موجود در جامعه را حل نمایند.

رضا خوشبخت تصریح کرد: پیش از این، نیروهای رفع تخلف شهری هنگامی که به تنهایی اقدام به جمع آوری خودروهای میوه می‌کردند با برخورد ناشایست دست فروشان مواجه می‌شدند و آسیب می‌دیدند.

وی گفت: مشکلات بینایی، شکستگی دست و پا و ضرب و جرح از اتفاقات ناخوشایندی است که در گذشته حین جمع آوری و پاکسازی خودروهای فروش میوه برای نیروهای رفع تخلف شهری رخ داده است.

رضا خوشبخت بیان کرد: اگر گفته می‌شود فعالیت خودروهای فروش میوه تخلف است چون مالکان آنها تا به امروز حتی حاضر به ذره‌ای همکاری برای ساماندهی شدن نبوده اند پس نباید نسبت به آنان موضع گرفت چون خود این دست فروشان نمی‌خواهند به شکل قانونی، منسجم و یکپارچه فعالیت کنند.

وی همچنین یادآور شد: شهرداری بندرعباس تاکنون مکان‌هایی را در بلوار علی ابن ابی طالب، امام حسین، رجایی، پاسداران و محدوده میدان تره بار برای فعالیت میوه فروشان سیار مشخص کرده اما دست فروشان با بی اعتنایی نسبت به این موضوع از مکان‌های تعیین شده استقبال نکرده اند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=20511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.