تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

خطیب جمعه بندرعباس: مردم پیروز جنگ اقتصادی هستند

  • کد خبر : 6051
  • 05 مرداد 1398 - 10:10
خطیب جمعه بندرعباس: مردم پیروز جنگ اقتصادی هستند

امام جمعه بندرعباس گفت:کشور‌های غربی با همراهی آمریکای جناینکار، اقتصاد ایران را نشانه گرفته اند، اما مثل همیشه ناکام می‌مانند.

به گزارش هرمزگان امروز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه افزود: دشمنان از توان بازدارندگی ایران اسلامی آگاه هستند و جنگ اقتصادی آخرین حربه انان است، اما مردم با درک صحیح از جنگ اقتصادی، پیروز این میدان خواهند بود.
وی بر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: جوانان محور، مردم پایه‌های اصلی و مسئولان نوک پیکان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان افزود: دستگاه‌های فرهنگی باید براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز برنامه‌ریزی کنند و با نشانه‌گذاری بر روی آن پیش بروند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده به پنجم مرداد سالگرد اولین اقامه نماز جمعه کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امسال حج و چهلمین سالگرد نماز جمعه که دو کنگره بزرگ جهان اسلام هستند، همزمان شده است.
وی به ۶ مرداد روز کارآفرینی نیز اشاره کرد و افزود: اشتغال پشت میز نشینی نیست و باید در دانشگاه‌ها به جوانان مهارت افزایی و تولید شغل آموزش داده شود تا دانشجو بعد از فارغ‌التحصیلی جذب بازار کار شود.
امام جمعه بندرعباس همچنین به ۹ مرداد روز اهدای خون اشاره کرد و گفت:: همیشه مردم مومن و انقلابی ما در انجام کار‌های خیر و خداپسندانه پیش قدم هستند و این را در تمام عرصه‌ها به نمایش گذاشته اند.
وی همه را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: جامعه‌ای می‌تواند در مسیر آرمان‌های توحیدی گام محکمی بردارد که تقوای الهی را سرلوحه کار‌های خود قرار دهد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.