تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

خطیب جمعه بندرعباس: شایعه سازی و شایعه پراکنی از ترفندهای دشمنان است

  • کد خبر : 7335
  • 26 مرداد 1398 - 11:27
خطیب جمعه بندرعباس: شایعه سازی و شایعه پراکنی از ترفندهای دشمنان است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: تنها سپری که می تواند انسان را در برابر همه آفات و آسیب ها حفظ کند تقوا است.

به گزارش هرمزگان امروز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های امروز نماز جمعه بندرعباس افزود: یکی از آسیب هایی که جامعه ما را تهدید می کند شایعه سازی و شایعه پراکنی در فضای مجازی و فضای عمومی جامعه است.

وی گفت: با بصیرت افزایی باید جلوی گسترش شایعه در جامعه و بسترسازی آن را گرفت.
خطیب جمعه بندرعباس افزود: رسانه ها با اطلاع رسانی به موقع و شفاف اخبار و وقایع روز جامعه می توانند مانع از ایجاد شایعه و تفرقه در جامعه باشند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: مردم نباید به راحتی هر شایعه ای را بدون تحقیق و جستجو بپذیرند.

وی افزود: دشمنان با همه ترفندهای خود برای گسترش شایعه و ایجاد ترس و ناامنی در کشور ناکام مانده اند و به لطف خدا انقلاب اسلامی امروز محکم تر و استوارتر از هر زمان دیگری به پیشرفت خود ادامه می دهد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تبریک عید غدیرخم گفت: غدیر یک فرهنگ و حقیقت تمام نشدنی درجهان است که می تواند عامل وحدت بین امت اسلام باشد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: مراسم بزرگ اجتماع غدیریان در شب شام عید غدیر در مسجد جامعه بندرعباس برگزار می شود.

وی همچنین روز جهانی مسجد را گرامی داشت و گفت: انقلاب اسلامی از دورن مسجد متولد شد و امروز نیز مسجد ضامن تداوم این انقلاب است.
خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه مساجد بازوی انقلاب اسلامی هستند از همه مسئولان در همه حوزه ها خواست تا در گسترش مساجد و اجرای برنامه های فرهنگی در آن مشارکت فعال داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی کشور را گرامی داشت و گفت: تلاش شبانه روز فرزندان ایران اسلامی در صنایع دفاعی باعث شده تا دشمن با هراس خود گوشه چشمی به این آب و خاک نداشته باشد.
وی به اعلام آمارهای نگران کننده در مورد میزان بیکاری در هرمزگان اشاره کرد و گفت: استانی که پایتخت اقتصادی کشور است، نباید تا در ردیف بیکاری و فقر جز استان های برتر کشور باشد.

امام جمعه بندرعباس افزود: سالانه حدود ۸۰ هزار دانشجو در هرمزگان تحصیل می کنند که از این میزان ۸ هزار نفر فارغ التحصیل می شوند اما فضایی برای اشتغال آنان وجود ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: امسال باید سال رونق تولید و تلاش مضاغف برای ایجاد اشتغال باشد و مسئولان عالی دولت در کشور و در هرمزگان با برنامه ریزی های خود در کاهش میزان بیکاری تلاش کنند.
وی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز خواست تا پیگیر سهم هرمزگان از میزان درآمدها برای کاهش بیکاری و فقر در جامعه باشند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7335

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.