تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
3

حوزه اشتغال نیاز به آسیب شناسی درون گفتمانی دارد

  • کد خبر : 12964
  • 28 آذر 1398 - 11:12
حوزه اشتغال نیاز به آسیب شناسی درون گفتمانی دارد

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در راستای کاهش بیکاری و بهبود وضعیت اشتغال و استفاده از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و ورود آنان به بازار کار، حوزه اشتغال نیاز به آسیب شناسی درون گفتمانی در سطح وزارت دارد.

به گزارش هرمزگان امروز: هادی ابراهیمی در اولین نشست تخصصی سیاستها و برنامه های اشتغالزایی و توسعه کارآفرینی کشور که به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد، افزود:
برگزاری این نشست های آموزشی بمنظور افزایش آگاهی کارشناسان حوزه اشتغال با رویکرد برنامه های هماهنگ و همسو در سطح کشور و همسو بودن سایر حوزه ها با اهداف و برنامه های این معاونت برای فراهم آوردن زمینه های توسعه و کارآفرینی ضرورت دارد.
وی اضافه کرد: همه بخشها در ایجاد اشتغال نقش دارند که این نقش باید به درستی ایفا شود.
ابراهیمی اظهارداشت: یکی از مسائل پیش روی بازار کار کشور و به تبع آن استان هرمزگان، افزایش ورودجمعیت فارغ التحصیل به بازار کار است که با توجه به طرح های وزارت جهت ورود این افراد به بازار کار، باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه به پتانسیل های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیتهای هرمزگان، رشد اقتصادی استان روند رو به رشدی دارد بطوری که در تابستان امسال نرخ مشارکت اقتصادی به ۴۸ درصد رسیده و نسبت به سالهای گذشته چهار و دو دهم درصد رشد داشته است.
ابراهیمی افزود: پتانسیل های زیادی برای ایجاد اشتغال و تولید در استان وجود دارد و در کنار این ظرفیتها، دولت نیز تسهیلاتی را برای حفظ و ایجاد اشتغال اختصاص داده است که باید از این ظرفیتها استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.