تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

حضور و مشارکت بیش از ۶۰۰ هزار نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان

  • کد خبر : 14968
  • 03 اسفند 1398 - 12:07
حضور و مشارکت بیش از ۶۰۰ هزار نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان

استاندار هرمزگان از حضور و مشارکت بیش از ۶۰۰ هزار نفر از واجدین شرایط، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز:  دکتر فریدون همتی با تشکر و قدردانی از حضور باشکوه و گسترده مردم استان هرمزگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: مردم هرمزگان بار دیگر حماسه‌ای بزرگ در انتخابات رقم زدند و تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر از واجدین شرایط در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان شرکت کرده‌اند.
وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده و حضور مردم در شعب، روند اخذ رای تا پایان ساعت ۲۴ امشب دوم اسفند ماه در هرمزگان ادامه دارد.
استاندار هرمزگان افزود: روند شمارش آرا نیز پس از پایان فرآیند اخذ رای و بسته شدن شعب آغاز می شود و با اتمام شمارش، نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان اعلام می شود.
همتی تصریح کرد: مردم با این حضور گسترده خود یک جشن ملی و حماسه بزرگ را رقم زدند و از حضور و مشارکت گسترده آنان تشکر و قدردانی می نمایم.
وی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان و شهرستان ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و تمامی دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه قضایی و اعضای شورای تامین تلاش گسترده‌ای برای برگزاری مطلوب و باشکوه انتخابات در هرمزگان داشتند و قدردان تلاش همه آنها هستیم.
لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.