تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی بدون شناسنامه از سطح شهربندرعباس

  • کد خبر : 21500
  • 28 مرداد 1399 - 13:32
جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی بدون شناسنامه از سطح شهربندرعباس
رئیس سازمان فاوا شهرداری بندرعباس گفت: پس از اتمام زمان خود اظهاری، سازمان فاوا با هماهنگی مقام قضایی نسبت به جمع‌آوری دکل‌های بدون شناسنامه و مالکیت، اقدام می‌کند.

به گزارش هرمزگان امروز: رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندرعباس گفت: جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی فاقد شناسنامه با دستور مقام قضایی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

علی پاسلارزاده در ویدئو کنفرانسی که با حضور مدیران سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و سازمان تنظیم مقررات و رادیویی برگزار شد، اظهار کرد: دکل‌های مخابراتی و ارتباطی زیادی زیر نظر شرکت‌های ایرانسل، همراه اول و دیگر دستگاه‌ها وجود دارد که ساماندهی و شناسنامه دار شدن این سازه‌ها همراه با ثبت مالکیت و ایمنی آن، در دستور کار شهرداری بندرعباس قرار دارد.

وی افزود: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر و رای دیوان عدالت اداری، سازمان فاوا شهرداری بندرعباس طرح خوداظهاری دکل‌های سطح شهر را در دست اجرا دارد و در همین راستا علاوه بر برداشت میدانی اطلاعات، نسبت به نامه نگاری با اپراتورها و دارندگان سایر دکل‌ها اقدام شده است.

رئیس سازمان فاوا شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: پس از اتمام زمان خود اظهاری، سازمان فاوا با هماهنگی مقام قضایی نسبت به جمع‌آوری دکل‌های بدون شناسنامه و مالکیت، اقدام می‌کند.

پاسلارزاده گفت: با توجه به اینکه در سطح شهر بندرعباس حدود ۱۰۰۰ دکل مخابراتی و ارتباطی  وجود دارد، متولیان باید هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف دکل‌های خود اقدام کنند.

این مقام مسئول در ادامه سخانش یادآور شد: در نتیجه اجرای این طرح ساماندهی، دکل‌های بلا استفاده و نا کارآمد که پس از نصب رها شده است، قبل از وقوع هر گونه حادثه تعیین تکلیف یا جمع‌آوری می‌شوند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندرعباس بیان کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها باید برای نصب دکل‌های ارتباطی جدید از سازمان فاوا شهرداری بندرعباس استعلام لازم را کسب کنند.

پاسلارزاده تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر به جز حدود ۶۰ دکل ایرانسل و همراه اول، سایر دکل‌های کنونی فاقد مجوز است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فایل خود اظهاری و نحوه ارسال اطلاعات در وب سایت سازمان فاوا به آدرس fava.bandarabbas.ir  در دسترس عموم است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.