تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بندرعباس برگزار شد

  • کد خبر : 18404
  • 21 خرداد 1399 - 11:24
جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بندرعباس برگزار شد
عزیزاله کناری فرمانداربندرعباس گفت : مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از دو محل متوازن و تملک بین بیش از ۲۵۰ پروژه شهرستان بندرعباس در بخش‌های مختلف توزیع شد و امیدواریم با توجه به نظر مثبت استاندار محترم و همراهی نمایندگان مجلس اعتبارات خوبی از محل اعتبارات ملی جذب استان شود

به گزارش هرمزگان امروز: جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بندرعباس  به ریاست عزیزاله کناری فرماندار در محل سالن غدیر فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار بندرعباس در این جلسه گفت: فرایند متعددی طی شد تا این مصوبات به این مرحله برسد و بتوانیم در این جلسه مطرح کنیم و امسال در مقایسه با سال گذشته در توزیع اعتبارات عمرانی استان محدودیت بیشتری وجود دارد اما سهم اعتبارات ملی بیشتر شده است.

وی در ادامه گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی استان استاندار محترم با تاکید به مدیران استانی گفتند تا تلاش کنند از سر جمع اعتبارات ملی که رقم قابل توجه و بالایی است سهم خوبی داشته باشند.

عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد: به جزیره هرمز در سال گذشته و اوایل سال جاری توجه ویژه ای شد و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، امیدواریم امسال هم بتوانیم در تکمیل طرح ها و پروژه های عمرانی اقدام و از اعتبارات ملی استفاده کنیم و با عنایت به نظر مثبت استاندار محترم و همراهی نمایندگان مجلس اعتبارات خوبی از محل اعتبارات ملی جذب استان شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.