تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
6

جریمه دو واحد صنفی املاک در بندرعباس

  • کد خبر : 21909
  • 05 شهریور 1399 - 10:46
جریمه دو واحد صنفی املاک در بندرعباس
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: در بازرسی های انجام شده، 2 پرونده تخلف صنوف املاکی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گزارش هرمزگان امروز: عبدالرضا پیروی منش افزود:در پی شکایات واصله از شهروندان و طی بازرسی های انجام شده از بنگاه های املاک توسط بازرسان این سازمان برای ۲ واحد صنفی املاک فرم گزارش بازرسی تشکیل گردید.

وی مبلغ پرونده های تشکیل شده را ۱۲۹ میلیون و ۸۲۵میلیون ریال اعلام کرد و افزود: یکی از موارد تخلف شایع در صنوف املاکی، گرانفروشی است که به دلیل عدم آشنایی مردم، با حق و حقوق خود، این اتفاق غالبا رخ می دهد.

پیروی منش افزود: در راستای جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب، بازرسی از واحدهای خدماتی بیشتر بر نحوه ارایه خدمات، قیمت گذاری کالاها و کیفیت کالاها به صورت تخصصی نظارت می شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین نظام صنفی توسط اصناف از آنها خواست، ضمن رعایت حقوق شهروندی بازرسان را در نظارت کالاها در سطح بازار یاری کنند.

وی خاطر نشان کرد: تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، همواره آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم در این استان است

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.