تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

جاسک به پایگاه مهم صادرات نفت ایران تبدیل خواهد شد

  • کد خبر : 19190
  • 07 تیر 1399 - 15:16
جاسک به پایگاه مهم صادرات نفت ایران تبدیل خواهد شد
رئیس جمهور با بیان اینکه جاسک به پایگاه مهم صادرات نفت ایران تبدیل خواهد شد، گفت: امیدوارم با افتتاح خط انتقال نفت به جاسک در اسفندماه، روزانه یک میلیون بشکه نفت از این بندر صادر کنیم.

به گزارش هرمزگان امروز: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح عظیم ملی انتقال نفت به جاسک و احداث پایانه صادرات نفت در منطقه مکران در جاسک که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه جاسک به پایگاه مهم صادرات نفت ایران تبدیل خواهد شد، اظهارداشت: اینکه قادریم از استان بوشهر تا استان هرمزگان، طرح عظیم ملی احداث خط لوله انتقال نفت گوره-جاسک را اجرا کنیم نشانگر توانمندی ملت ایران، محققان و صنعتگران ایرانی است.

رئیس جمهور اجرا و ساخت لوله های مسیر یکهزار کیلومتری این طرح عظیم را دستاورد بزرگ تولیدگران ایرانی دانست و افزود: متخصصان شرکتهای ایرانی در پی تحریمهای دشمنان، طرح تولید ورق لوله و لوله های خط انتقال نفت به جاسک را برعهده گرفته و با موفقیت آن را به اتمام رساندند.

دکتر روحانی ابراز امیدواری کرد که با تکمیل این طرح تا اسفند امسال، روزانه یک میلیون بشکه نفت ایران از جاسک صادر شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه آبادانی سواحل مکران برای ما مهم و جزو توصیه های مقام معظم رهبری است، گفت: امروز همچنین روز اعتماد خریداران نفت ما است و در تاریخ انرژی کشور ماندگار است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=19190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.