تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6

ثبت نام ۲۷۸ هزار دانش آموز هرمزگانی در سامانه سناد

  • کد خبر : 20116
  • 28 تیر 1399 - 10:50
ثبت نام ۲۷۸ هزار دانش آموز هرمزگانی در سامانه سناد
دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: مهلت ثبت نام دانش آموزان تا ۳۱ مرداد ماه می باشد که تا کنون بیش از ۲۷۸ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در سامانه سناد ثبت نام شده اند.

به گزارش هرمزگان امروز: ایرج بیت اللهی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اتخاذ تدابیر لازم و تمهید مقدمات به منظور بازگشایی مدارس ثبت نام دانش آموزان با شتاب بیشتری درحال انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از  ۲۷۸ هزار دانش آموز در سامانه سناد ثبت نام شده اند که از این تعداد، بیش از ۲۰۷ دانش آموز دوره ابتدایی، بیش از  تعداد ۶۸ هزار نفر در دوره اول متوسطه و همچنین دو هزار و ۵۰۰  دانش آموز دوره دوم متوسطه در سامانه سناد ثبت نام شده اند.

 بیت الهی با اشاره به زمان بازگشایی مدارس، بیان کرد: زمان بازگشایی و  چگونگی اجرا و کیفیت آموزشی مدارس مبتنی بر سیاست های وزارت آموزش و پرورش و تصمیمات اتخاذ شده هماهنگ با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا می باشد که متعاقبا اعلام می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: اطلاع رسانی به اولیای دانش آموزان با استفاده از همه ی ظرفیت های موجود  در خصوص ثبت نام فرزندانشان در فرصت باقیمانده بسیار ضروری است .

بیت الهی به نقش مؤثر خانواده ها در آموزش های مجازی  و یادگیری دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با همراهی و همدلی خانواده ها درپیشبرد برنامه های آموزشی و پرورشی دانش آموزان در سال تحصیلی آینده موفق باشیم .

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: براساس تصمیم های اتخاذ شده و هماهنگی با ستاد ملی کرونا شرایط مختلفی برای بازگشایی مدارس و آموزش دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده تعریف شده است.

بیت اللهی اضافه کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در مناطق، کلاس های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=20116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.