تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

توقیف چهار فروند شناور متخلف صیادی

  • کد خبر : 18629
  • 26 خرداد 1399 - 10:46
توقیف چهار فروند شناور متخلف صیادی
سرهنگ حسن آزادی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف چهار فروند شناور متخلف صیادی و دستگیری 17 متخلف حوزه صیادی در همین راستا توسط نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان خبرداد.

به گزارش هرمزگان امروز: سرهنگ حسن آزادی با اشاره به اهمیت برخورد با متخلفین صیادی در راستای حفظ منافع ملی و ذخایر ارزشمند آبزیان گفت: در پی گشت زنی شبانه و مستمر واحد گشتی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان بندر لنگه و جاسک این توفیقات حاصل شده است.

وی با بیان اینکه از این میزان دو فروند لنج صیادی بعلت صید در خارج از محدوده تعیین شده و ورود غیرمجاز به ابهای سرزمینی جاسک توسط گشت دریایی پایگاه حفاظت منابع جاسک توقیف شده است تصریح کرد: در همین راستا ۱۰نفر متهم و مقدار تقریبی ۷۰۰ کیلو انواع ابزیان و ادوات مربوطه از شناورهای متخلف کشف شده است.

آزادی افزود: لازم بذکر است یک فروند از لنج ها متعلق به چابهار و دیگری متعلق به شهرستان بندر لنگه فاقد مجوز صید،که به لنگر گاه جاسک جهت سیر مراحل قانونی ارجاع داده شده اند .

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان بیان کرد: هچنین در حوالی جزیره فارور پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات بندرانگه موفق به توقیف دو فروند قایق غیر مجاز و کشف ادوات و تور محاصره ای و دستگیری هفت متهم گردیده که شناور های متخلف جهت سیر مراحل قانونی به بندر صیادی کنگ ارجاع داده شدند.

وی یادآور شد: تلفن ۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان آماده دریافت هر گونه اطلاعاتی در راستای صید و صیادی و مقابله با متخلفان غیرمجاز است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.